شهرداری تبریز در مقابله با شیوع ویروس کرونا با تمام توان پای کار است
شهرداری تبریز در مقابله با شیوع ویروس کرونا با تمام توان پای کار است
شهردار تبریز گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، یک عزم جدی نیاز است و در این میان اگر دیگر دستگاه ها نیز کار خود را تعطیل کنند، شهرداری باید پای کار باشد.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر امروز در جلسه ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور مدیران شهرداری تبریز، اظهار کرد: با توجه به ماموریت های شهرداری تبریز در حوزه های مختلف، لازم است تدابیر ویژه ای برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ و عملی شود.

شهردار تبریز با تاکید بر ارائه گزارش روزانه سازمان ها در خصوص اقدامات پیشگیرانه در شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: این گزارش ها باید بصورت روزانه به ستاد ویژه پیگیری ارائه شود تا به ستاد ذیربط نیز انعکاس یابد و نیز اقدامات انجام یافته باید به عموم مردم نیز منعکس شود.

ایرج شهین باهر به لزوم استفاده از ماسک برای کارکنان شهرداری بخصوص پاکبانان اشاره کرد و افزود: کارکنان سازمان پسماند و پاکبانان از ماسک استفاده کنند و موقع مراجعت به منزل نیز حتما ضدعفونی شوند. به موضوع دفن زباله های بیمارستانی نیز باید توجه ویژه ای شود.

او با بیان اینکه مشکلی در تهیه و استفاده مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد، اظهار کرد: اماکن عمومی و بخصوص محل های پرتردد شهر توسط عوامل شهرداری ضدعفونی می شود اما با این حال انتظار داریم که مردم نیز موارد پیشگیرانه در این موضوع را رعایت و تا حد امکان از مراجعه غیرضروری به بیرون از منزل اجتناب کنند.