شهرداری تبریز در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارد
شهرداری تبریز در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارد
شهردار تبریز با تاکید بر این‌که اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا همچنان باید جدی گرفته شود، گفت: به هر اندازه که در زمینه پیشگیری از ویروس هزینه کنیم، آمار مبتلایان را کاهش می‌دهیم و این موضوع به نفع شهروندان است.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز، اظهار کرد: شهرداری تبریز در تمام موضوعات پای کار بوده و در مقابله با کرونا نیز تا جایی که توانسته معابر عمومی و به خصوص منطقه بازار را ضدعفونی کرده است.

وی ادامه داد: تبریز، تنها مرکز استانی هست که از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا تا به امروز به طور مستمر و با همکاری دیگر دستگاه‌ها کار ضدعفونی سطح شهر را انجام می‌دهد؛ پس از پای کار آمدن ارتش، سپاه و نیروی انتظامی نیز تا حدودی فشار از روی دوش شهرداری کم شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌های درگیر با موضوع ویروس کرونا، بیان کرد: حوزه فعالیت شهرداری تبریز در ضدعفونی معابر و فضاهای عمومی تاثیر بالایی در گندزدایی و پیشگیری از شیوع این ویروس داشته است.

شهردار تبریز با بیان این‌که شهرداری تبریز در صف اول مقابله با ویروس کرونا قرار دارد، گفت: در بحث پیشگیری از شیوع کرونا و تهیه اقلام و مواد ضدعفونی کننده، شورای اسلامی شهر تبریز همراهی خوبی داشته و مجوز خرید اقلام را صادر کرده است؛ ما هم تلاش می‌کنیم که مواد و اقلام مورد نیاز را تهیه کرده و در امر ضدعفونی و پیشگیری به کار گیریم.

وی با تاکید بر این‌که اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا همچنان باید جدی گرفته شود، افزود: تهیه مواد و اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید همچنان ادامه داشته باشد، چراکه زمان قطعی ریشه کن شدن این ویروس مشخص نیست.

وی ادامه داد: حتی اگر بتوانیم جان یک نفر را نجات دهیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم و این موضوع در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رنگ بیشتری به خود می‌گیرد و نجات یک نفر از مبتلا شدن به ویروس کرونا، در واقع یک گام مثبت در قطع زنجیره شیوع آن است.

شهین باهر با اشاره به این‌که تهیه مواد ضدعفونی و اقلام پیشگیری نسبت به روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، راحت‌تر شده است، اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز تولید مواد و اقلام ضدعفونی برای کارخانجات، اکنون تهیه این مواد نسبت به روزهای نخست بهتر و راحت‌تر شده است.

انتهای پیام/