شهرداری تبریز در خوی چه کرده است!؟
شهرداری تبریز در خوی چه کرده است!؟
شهردار تبریز در گفتگو با خبرنگاران به تشریح عملکرد مدیریت شهری در زلزله خوی پرداخت

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار اظهار کرد: شهرداری تبریز از اولین ساعات وقوع زلزله خوی در کنار مردم زلزله‌زده این شهر بوده و ضمن نیازسنجی از وضعیت موجود اقدام به تهیه اقلام ضروری اولیه برای مردم این شهر کرده است.

وی افزود: مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از اولین روز وقوع زلزله خوی اقدام به تشکیل قرارگاه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به مردم خوی کردند.

هوشیار با اشاره به همراهی و اعتماد  مردم به‌خصوص هنرمندان شهر به خادمین شهرداری تبریز در گردآوری کمک‌های بشردوستانه نیز گفت: علاوه بر کمک‌های کارکنان مناطق دهگانه شهرداری تبریز، ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نیز توسط مناطق برپا شده و مردم ولایتمدار و نوع‌دوست تبریز همچون همیشه پای ثابت این همدلی بزرگ هستند.

وی اضافه کرد : تا به امروز اقلام جمع‌آوری شده همچون پتو، بخاری برقی، آب معدنی، لباس زمستانی، مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری به شهر خوی ارسال شده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

هوشیار با اشاره به ارسال ۲۱ چشمه سرویس بهداشتی به شهر خوی نیز اعلام کرد: بر اساس نیازسنجی به عمل آمده در کنار مواد غذایی اقلام گرمایشی، شهرداری تبریز نسبت به ارسال اقلام بهداشتی و همچنین ارسال ۲۱ چشمه سرویس بهداشتی به این شهر اقدام کرده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز،   جمعه چهاردهم بهمن ضمن حضور در شهر خوی، به منظور بررسی دقیق اوضاع و نیازسنجی و ارسال هدفمند اقلام مورد نیاز بازدیدی از شهر و روستاهای زلزله‌زده خوی خواهیم داشت

هوشیار تأکید کرد: علاوه بر ارسال کمک‌های اولیه و اقلام ضروری برای ارائه خدمات بیشتر لایحه‌ای با قید دو فوریت یه صحن شورا خواهیم برد تا در اسرع وقت نسبت به ارسال کمک‌های بیشتر اقدام کنیم.

وی یادآور شد: تا آخرین لحظه و با تمام توان خود در کنار هموطنان عزیزمان در شهرستان خوی بوده و هیچگاه آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/