شهرداری تبریز حامی اصلی مرکز ماده ۱۶ است
شهرداری تبریز حامی اصلی مرکز ماده ۱۶ است
شهردار تبریز با تشریح مساعدت‌های انجام شده از سوی شهرداری برای مرکز ماده ۱۶، گفت: شهرداری تبریز همواره حامی اصلی مرکز ماده ۱۶ است.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز درباره آخرین وضعیت حمایت‌های شهرداری از مرکز ماده ۱۶، اظهار کرد: ما نیازمند بررسی هزینه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستیم و ضروری است که به مرور زمان این هزینه‌ها به حوزه سلامت فکری و درمان انتقال یابد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی نظیر شهرداری مبالغ قابل توجهی برای حمایت از مرکز ماده ۱۶ هزینه می‌کنند که لازم است با قدم گذاشتن در مسیر ارتقای سلامت فکری افراد، بتوانیم توفیقات بیشتری به دست بیاوریم.

وی با بیان این‌که در سال جاری ماهانه ۳۶۰میلیون تومان برای مرکز ماده ۱۶ در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تا به امروز به تکلیف خود در بودجه این مرکز عمل کرده‌ایم که در پایان سال بیش از چهار میلیارد تومان هزینه می‌شود.

هوشیار افزود: سال گذشته شهرداری تبریز به مرکز ماده ۱۶، سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است و اکنون با توجه به مشکل فاضلاب این مرکز، درصدد حل آن هستیم.

گفتنی است؛ مرکز ماده ۱۶، محل نگهداری معتادان متجاهر است که از سال ۹۴ راه اندازی شده و اکنون حدود ۵۰۰ نفر در این مرکز اقامت دارند.

انتهای پیام /