شهادت مدافع سلامت در مراغه
شهادت مدافع سلامت در مراغه
دکتر یوسف رهبری مدافع سلامت دانشکده علوم پزشکی مراغه دیروز به علت ابتلا به ویروس کرونا آسمانی شد.

به گزارش شمس، نخستین شهید مدافع سلامت دانشکده علوم پزشکی مراغه به علت ابتلا به ویروس کرونا دیروز در بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان آسمانی شد.

اصغر تنومند رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه دکتر رهبری نخستین شهید مدافع سلامت در این شهرستان است، اظهارداشت: دکتر رهبری به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت و متولد سال ۱۳۴۵ در مراغه که از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بود امروز بعد از تحمل رنج ابتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان آسمانی شد.

وی افزود: شهید رهبری در راه خدمت به بیماران کرونایی به شهادت رسیده و این شهید اولین مدافع سلامت در این شهرستان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، تصریح کرد: دکتر رهبری دو بار به این بیماری مبتلا شده بود که در بار دوم به مدت یازده روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بستری و با وخامت شرایط جسمی یازدهم شهریورماه به تبریز منتقل شد و امروز به دلیل ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.

علی موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار مراغه، اصغرتنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه با صدور پیامی شهادت نخستین شهید مدافع سلامت مراغه و رزمنده دوران دفاع مقدس را به جامعه پزشکی و مردم شهید پرور مراغه تسلیت گفتند.

انتهای پیام/