شعب بانک ملت در آذربایجان‌شرقی نصف شد!
شعب بانک ملت در آذربایجان‌شرقی نصف شد!
شعب بانک ملت در استان آذربایجان‌شرقی از ۱۰۶ شعب به ۵۹ شعب تقلیل یافته است.

به گزارش شمس، این روزها شاهد هستیم که شعب بانک ملت در تبریز و استان آذربایجان شرقی بطور قابل توجهی کاهش یافته است. بطوری که تعداد شعب این بانک در استان آذربایجان شرقی از ۱۰۶ شعب به ۵۹ شعب تقلیل یافته است.

حتی شعبه‌های داخل و محدوده بازار تاریخی تبریز که به عنوان نبض اقتصاد استان تلقی می‌شود نیز بعد از سال ها تعطیل گردیده است.

البته قابل ذکر است که کاهش شعب این بانک در استان در حالی اتفاق می‌افتد که تعداد شعب بانک ملت اصفهان، شیراز هر کدام بالای ۱۰۵ می‌باشد.

رئیس بانک مرکزی اوایل ماه گذشته عنوان کرده بود که بخشی از هزینه‌های بانکی به شعب و فرآیندهای حضوری بانک‌ها مربوط است که با کاهش شعب فیزیکی هزینه‌های بانک‌ها را کاهش و از ناترازی خارج می‌شوند زیرا، بخش عمده‌ای ناترازی بانک‌ها به هزینه‌های شعب فیزیکی برمی‌گردد و به همین دلیل باید بانک‌ها شعب فیزیکی خود را کاهش دهند.

اما مشخص نیست علت کاهش شعب بانک ملت در استان آذربایجان شرقی و تبریز در راستای این سیاست بانک مرکزی کاهش یافته است و یا در نتیجه سو مدیریت مسئول استانی این اتفاق افتاده است و همچنین باید شفاف سازی شود که چرا درحالی که شعب این بانک در استان‌‌های هم‌تراز آذربایجان شرقی کاهش نیافته، این اتفاق فقط در استان ما افتاده است.

انتهای پیام /