شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در حوزه سلامت اداری برتر شد
شرکت گاز آذربایجان‌شرقی در حوزه سلامت اداری برتر شد
بر اساس نتایج ارزیابی های شرکت ملّی گاز ایران، شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از حیث اجرای مصادیق سلامت اداری، جزو شرکت های گاز برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش شمس، به استناد ماده ۲۸ قانون سلامت اداری و مقابله با فساد، شرکت های گاز کشور در حوزه اجرای مصادیق سلامت اداری در سال ۱۴۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفته اند که شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با کسب رتبه ۹۳/۴۱ در رده امتیازات برتر مجموعه شرکت ملّی گاز ایران قرار گرفته است.

نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان ضمن تبریک این موفقیت به کارکنان صدیق این شرکت گفت: کسب رتبه برتر در این ارزیابی، حاکی از انجام امور بر پایه قانون مداری، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف توسط همه همکاران سخت کوش و با اخلاص بوده و این مهم باعث فخر و مباهات است.

وی اظهار داشت: برگزاری جلسات مدون سلامت اداری، اجرای مصادیق حقوق شهروندی اعم از پاسخگویی، شفافیت، قانون مداری، افزایش رضایت مردمی، آموزش و رفع گلوگاه های فساد و ارتقای دولت الکترونیک از مهم ترین اقدامات شرکت در ارتقای سلامت اداری بوده است.

سرپرست شرکت گاز استان ارتقای سلامت اداری را مهم ترین رویکرد در حفظ کرامت انسانی و خدمت رسانی صادقانه به مردم دانست و تصریح کرد: می بایست با سرلوحه قرار دادن قانون گرایی و نظارت مستمر بر عملکرد اجرایی، شفاف سازی وظایف و اختیارات، اصلاح و بهینه سازی روش های انجام کار و تکریم ارباب رجوع و… در ارتقای سلامت اداری تلاش کرده و امین و امانتدار مردم در موقعیت های مختلف شغلی و سازمانی باشیم.

انتهای پیام /