شاهد تحول بزرگ در ورزش شهر هستیم
شاهد تحول بزرگ در ورزش شهر هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر عملکرد ۱۰۰ روزه باشگاه شهرداری تبریز را گام های مثبت و روحیه بخش برای رساندن ورزش تبریز به جایگاه ایده آل خود دانست.

به گزارش شمس، حجت الاسلام رسول برگی پس از بررسی گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه باشگاه شهرداری تبریز، با اشاره به تحول بزرگ ایجاد شده در ورزش شهر با راه اندازی مجدد این باشگاه، افزود: خوشبختانه اعضای شورای شهر در راستای وعده خودشان به ورزشکاران برای بازگرداندن ورزش تبریز به شرایط ایده آل گذشته، گام های مهمی را برداشته اند.

وی در خصوص انتخاب میر معصوم سهرابی به عنوان سرپرست باشگاه شهرداری توسط شهردار تبریز ادامه داد: انصافا با روی کار آمدن دکتر سهرابی شاهد ایجاد تحول بزرگ در ورزش شهر هستیم و برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، بازسازی اماکن ورزشی معیوب، احداث مجموعه های ورزشی جدید و همچنین نگاه ویژه و برنامه محور برای تمامی رشته های ورزشی، نشانگر اصلح بودن این انتخاب است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان با ابراز امیدواری برای رسیدن ورزش تبریز به جایگاه ایده آل خود گفت: قطعا کارهای انجام شده در این ۱۰۰ روز خسارت ورزشی سالهای اخیر را جبران نخواهد کرد ولی گام های مثبت و روحیه بخشی را به ما نشان می دهد که ادامه آنها باعث خواهد شد تا این خسارت کاملا از بین برود.

انتهای پیام /