سیل و زلزله و کرونا به دولت اجازه‌ی عنایت به مسایل اساسی را نمی‌دهد
سیل و زلزله و کرونا به دولت اجازه‌ی عنایت به مسایل اساسی را نمی‌دهد
پورمحمدی می‌گوید طرح‌های مهمی همچون بازآفرینی شهری قرار بود به اجرا دربیاید اما سیل و زلزله و کرونا به دولت اجازه رسیدگی به این قبیل مسایل اساسی را نمی‌دهد.

محمدرضا پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با بیان اینکه آذربایجان شرقی در جایگاهی که باید باشد نیست و پیشرفت مطلوبی نکرده است، اظهار داشت: ما مهاجرفرست‌ترین استان هستیم و چراکه وضعیت زندگی در نواحی دور افتاده استان و سختی معیشت مردم را مجبور به مهاجرت کرده است.

وی افزود: وقتی نیروی جوان و فعال، صاحبان سرمایه و نخبگان را با مهاجرت از دست می‌دهیم روند توسعه کند و یا حتی متوقف می‌شود و بنده در طول مدیریت خود تلاش کرده‌ام به انحاء مختلف این سرمایه را حفظ کنم؛ متاسفانه در کل کشور ما سیاست‌های درستی برای حفظ نخبگان نداریم.

استاندار آذربایجان شرقی هدف از تسهیلات اعطایی به بنگاه‌های اقتصادی را حمایت از آنان در شرایط کرونایی و جلوگیری از تعدیل نیرو خواند و تصریح کرد: دولت برنامه‌های متعددی را برای خدمات‌رسانی به مردم داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بازآفرینی شهری بود اما در یک و نیم سال اخیر سیل و زلزله و کرونا به دولت اجازه نمی‌دهد تا از حوادث طبیعی فارغ شود و به این مسایل اساسی نیز عنایت کند.

انتهای پیام/