سیستم مدیریتی در شهرداری دارای نقص است/ شهربازی‌های برای بزرگسالان در تبریز!
سیستم مدیریتی در شهرداری دارای نقص است/ شهربازی‌های برای بزرگسالان در تبریز!
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سیستم مدیریتی در شهرداری دارای نقص بوده و کارها به درستی صورت نمی گیرد.

به گزارش شمس، سیدکاظم زعفرانچی‌لر ظهر روز چهارشنبه در سی‌ و سومین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های مدیریتی شهر بر عهده شورای شهر بوده و این مجموعه می تواند در حوزه کلان تصمیم گیری کند، ما می توانیم برای حوزه سرمایه‌گذاری مصوباتی را طرح و آن را تصویب کنیم تا زیرمجموعه‌های خرد آن را اجرایی کنند.

وی افزود: به نوعی تعریف راهبرد بر عهده شورا بوده و محقق کردن اقدامات بر عهده زیر مجموعه های مدیریت شهری به شمار می رود حتی مدیران شهرداری گاها باید خودشان به اقدامات ورود پیدا کنند تا به سرانجام برسانند.

زعفرانچی‌لر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود پارک مناسب برای کودکان عنوان کرد: هیچ کدام از پارک های سطح شهر مختص کودکان نیست و حتی خدماتی برای این قشر در نظر گرفته نشده است، حتی می توان گفت شهربازی ها نیز برای بزرگسالان بوده و هیچ کدام اختصاصی کودکان و نوجوانان نیست.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سیستم مدیریتی در شهرداری دارای نقص بوده و کارها به درستی صورت نمی گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: پیش از این در یکی از جلسات علنی شورا گفته بودم که  اداره سرمایه گذاری قلب تپنده یک شهر است اما در شهر ما اداره سرمایه گذاری حتی دیگر اعضا بدن نیز نیست چه برسد به قلب تپنده آن!

زعفرانچی‌لر با تاکید بر ساماندهی اداره سرمایه گذاری افزود: باید سازمان سرمایه‌گذاری چارت بندی شده و اقدام به درستی پیش رود، تقاضای مان این است اداره سرمایه‌گذاری بسته‌ای در خصوص پروژه ها حاضر کرده و به ما ارئه دهد تا ما نیز طرحی را در این راستا طرح و مصوب کنیم.

انتظارات در مدیریت کلان سرمایه‌گذاری و شهری تا به امروز رفع نشده است

علی نوای باغبان، نائب رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اظهار کرد: انتظار داریم مدیریت جدید سازمان سرمایه گذاری نسبت به ساماندهی این مجموعه اقدام کند، ما هم حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه مطرح کرد: انتظارات در مدیریت کلان سرمایه‌گذاری و شهری تا به امروز رفع نشده اما اقدامات شهردار ما را نسبت به این امر امیدوار کرده است.

نائب رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز افزود: مدیریت جدید سازمان سرمایه‌گذاری هم ارتباطات را شروع کرده و ما هم منتظر عملیاتی شدن اقدامات و پروژه ها هستیم.

نوای باغبان یادآور شد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید سریعا تعریف شده و اقداماتی در خصوص عملیاتی شدنش اتخاذ شود، اطلس سرمایه گذاری نیز هرچه سریعتر پیگیری شود، شهرداران مناطق هم باید در خصوص سرمایه‌گذاری پای کار کشیده شوند.

 لیست پروژه ها تهیه و گره ها نیز نوشته شود

 روح الله دهقان نژاد، عضو کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه گفت: پیشنهادم این است تا هفته آتی پروژه های موجود در حوزه سرمایه گذاری بررسی شده تا بدانیم گره کار را چگونه می توان باز کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: حتما لیست پروژه ها تهیه و گره ها نیز نوشته شود ، حتی پیشنهادات نیز درج شود تا سریعا نسبت به این حوزه اقداماتی ترتیب داده شود.

در ادامه سی و سومین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز، رضا خلیلی سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز هم گزارشی از عملکرد این مجموعه و سیاست های تشویقی ارائه کرد.

انتهای پیام/