سیاسی بازی بلای جان کارمندان دانشگاه بناب/ رئیس ترکیه است، شما هم اخراجید!
سیاسی بازی بلای جان کارمندان دانشگاه بناب/ رئیس ترکیه است، شما هم اخراجید!
جمعی از کارمندان دانشگاه بناب به علت کنار گذاشته شدن از کار بنا به دلایل سیاسی در فرمانداری این شهر دست به تحصن زدند.

به گزارش شمس، جمعی از کارمندان دانشگاه بناب با تحصن در فرمانداری این شهرستان نسبت به کنار گذاشته شدن از کار به علت مسائل سیاسی اعتراض کردند. یکی از این کارمندان معترض در گفت‌وگو با شمس در خصوص این مساله عنوان کرد: دانشگاه بناب ۳۷ نیروی شرکتی دارد و ما دو سال است که اینجا کار می‌کنیم و امروز قراردادمان با پیمانکار به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیمانکار جدیدی آورده که از بین نیروهای شرکتی ۲۵ نفر را نگه داشته و ۱۲ نفر کنار گذاشته است و وقتی هم سوال می‌کنم که بر چه اساسی این ۱۲ نفر برای کنار گذاشتن انتخاب شده‌اند جوابی ندارند.

این کارمند اخراجی دانشگاه بناب گفت: این پیمانکار فقط به خاطر تسویه حساب‌های سیاسی ۱۲ نفری که در زمان نماینده جدید بر سرکار آمده بودند را کنار گذاشته در حالیکه در بین این ۱۲ نفر بسیجی نمونه کشوری، عضو انجمن نخبگان کشوری، برادر دو شهید وجود دارند و ۱۱ نفرمان نیز متاهل هستیم.

وی افزود: در بین این ۱۲ نفر فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف و شاهد وجود دارد و همه ما نیز در مقطع فوق لیسانس تحصیل کرده‌ایم و از هر نظر از ۲۵ نفر دیگر تحصیلات بهتری داریم اما چون این افزاد به بزرگان شهرستان وصل هستند آنها را نگه داشته و مارا کنار گذاشتند.

یکی دیگر از این کارمندان معترض نیز ابراز داشت: این کارها به دست نماینده قبلی که در این دوره رای نیاورده انجام شده تا نماینده فعلی بناب را بی‌کفایت نشان دهد و برای دور بعد انتخابات رای جمع کند و هه این مسائل بازی‌های سیاسی است.

وی در خصوص پاسخ فرمانداری به این اعتراض تشریح کرد: فرمانداری این افراد را دعوت کرد اما به حرف فرمانداری اعتنایی نکردند و برای خوش خدمتی به فرد خاص ما را کنار گذاشتند؛رئیس دانشگاه به ترکیه سفر کرده و کسی هم جوابگوی ما نیست.

این کارمند معترض عنوان کرد: چون خبرهایی از تغییر رئیس دانشگاه وجود دارد این افراد می‌ترسند که با توجه به تحصیلات ما پست‌های بالاتری به ما برسد و تصمیم‌گیران آینده دانشگاه ما باشیم و به همین دلیل شروع به حذف کرده‌اند.