سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی در تبریز برگزار می‌شود
سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی در تبریز برگزار می‌شود
سومین رویداد بهار کارآفرینان استارت آپی با حضور چهره‌های موفق شرکت‌های مشهوری همچون اسنپ، دیوار، هلو، ازکی و... ۲۶ خرداد ماه در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمس، رامین اکبری دبیر رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی عصر روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه  که به منظور رونمایی از پوستر این رویداد در اتاق بازگانی تبریز برگزار شد، گفت: این رویداد مهم با حضور و سخنرانی چهره های موفق استارتاپی مانند محمد خلج، مدیر عامل و عضوء هیئت مدیره گروه اسنپ، شهرام شکوری، بنیانگذار هلو و مدیرعامل هلدینگ طرفه نگار، اشکان آرماندهی، مدیر عامل و عضوء هیئت مدیره دیوار، یونس حمیدی، دبیر انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر ایران، ارس اناری هم بنیانگذار و عضوء هیئت مدیره ازکی، امین حسینی، مدیر عامل شرکت راهکار گستران و همچنین توحید علی اشرفی مدیر ارشد بازاریابی گروه علی بابا و برخی دیگر از مدیران برتر و موفق استارت آپ‌های ایرانی برگزار می‌شود.

وی مهم ترین اهداف این رویداد را انتقال تجربیات کارآفرینان موفق به نسل جوان، توسعه اقتصاد دیجیتال آذربایجان شرقی، شبکه سازی و رشد اکوسیستم استارت آپی استان برشمرد و افزود: امیدوارم این رویداد با حضور جوانان علاقه مند، فعالان و مدیران استارت آپی و رسانه های تبریز، در سطحی خوب و با موفقیت برگزار شود تا بتوانیم با برگزاری همه ساله این رویداد در تبریز، این شهر را به عنوان یکی از قطب های مهم و تأثیرگذار در زمینه فناوری اطلاعات در کشور مطرح کنیم.

دبیر رویداد بهار کارآفرینان استارتاپی ادامه داد: این رویداد ملی که در دوره برگزاری خود، بزرگترین رویداد فناوری و دیجیتال کلانشهرهای کشور بود، در سومین دوره نیز یک پنل با حضور بنیانگذاران کسب و کارهای موفق دیجیتال تبریز خواهد داشت.

گفتنی است، سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی با حضور فعالان دیجیتال، فناوری، استارتاپ‌ها، فعالان اقتصادی، مدیران کسب و کارها و دانشجویان روز پنج شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. جهت تهیه بلیط نیز می‌توان به وب‌سایت www.bkstartupi.com  مراجعه کرد.

انتهای پیام/