سواستفاده بوفه‌داران از رونق این روزهای عون‌بن‌علی/مردم از وضعیت بوفه‌ها راضی نیستند
سواستفاده بوفه‌داران از رونق این روزهای عون‌بن‌علی/مردم از وضعیت بوفه‌ها راضی نیستند
مردم از گران‌فروشی بوفه‌های عون‌بن علی تبریز ناراضی هستند اما مغازه‌داران دلیل این گرانفروشی را قیمت بالای اجاره‌ها عنوان می‌کنند.

به گزارش شمس، این روزها عون بن علی به برکت فضای سبز و دریاچه مصنوعی‌اش رونق بسیاری خوبی دارد و روزها و شب‌های عینالی بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده است. همین رونق حضور مردم باعث شده تا تعداد بوفه داران و مغازه‌داران نیز در این تفرجگاه کوهستانی بیشتر شود و چرخ کار آنها نیز با سرعت بهتر به چرخش در بیاید.

اما همین تعداد بالای حضور مردم و رونق مغازه‌ها باعث سواستفاده برخی بوفه‌داران در عون بن علی شده است که صدای مردم را در آورده است؛ قیمت بالای اجناس، پوشش و رفتار نامناسب کارکنان این مغازه‌ها باعث شده تا شیرینی حضور در این تفرجگاه زیبا در کام مردم تلخ شود. حتی مهمانان و مسافرانی هم که به این تفرجگاه می‌روند از قیمت‌های بالا و برخورد نامناسب ناراضی هستند.

یکی از بوفه‌داران عون‌بن علی در خصوص این مساله به شمس گفت: پیش از این بوفه‌ها با قیمت پایینی اجاره داده می‌شد که باعث شده بود ما نیز اجناس را ارزان بفروشیم اما طی دو سال گذشته و با رونق این تفرجگاه برای سود بیشتر اجاره بها را افزایش داده‌اند و مغازه‌داران نیز چاره‌ای جز افزایش قیمت کالاهای خودشان ندارند.

پایگاه خبری شمس پیگیر این موضوع از مسئولین مربوطه خواهد بود.