سهم آرد نانوایی‌هایی که با نصب کارتخوان همکاری نمی‌کنند، قطع می‌شود
سهم آرد نانوایی‌هایی که با نصب کارتخوان همکاری نمی‌کنند، قطع می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تسریع روند نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند در نانوایی های استان، گفت: سهم آرد نانوایی‌هایی که همکاری نمی‌کنند، باید قطع شود.

به گزارش شمس، محمد کلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۷۴۷ نانوایی در تبریز مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شده‌اند، افزود: اجرای این طرح در قالب اتاق عملیات با حضور شرکت پست، بانک سپه، اداره کل امور مالیاتی، شرکت غله و اتحادیه نانوایان انجام می‌شود که متولیان امر باید در سرعت بخشی نسبت به نصب دستگاه ها اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود را انجام دهند.

وی ادامه داد: جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌هاست و با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سهم آرد نانوایی‌هایی که با این طرح همکاری نمی‌کنند قطع می‌شود گفت: از امروز نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند در نانوایی های شهرستان های مراغه، بناب، ملکان و عجب شیر آغاز شده است.

وی پیشتر گفته بود نصب دستگاه‌های کارت‌خوان هوشمند که از هفته گذشته در نانوایی‌های استان آغاز شده است تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد.

کلامی همچنین با اشاره به شایعاتی مبنی بر گرانی مرغ، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم شایعات فضای جامعه را ملتهب کند و دستگاه های برنامه ریز و نظارتی باید به این موضوع توجه ویژه داشته و ورود جدی کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی استان وجود ندارد، گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان با هدف تأمین به موقع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تشکیل شده است.

معاون استاندار ادامه داد: پایش مستمر بازار و نظارت بر میزان عرضه، قیمت و فراوانی کالاهای اساسی توسط ستاد تنظیم بازار استان انجام می شود و در صورت مواجهه با کمبود عرضه و مازاد تقاضا، مرغ منجمد به بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/