سهمیه برق در نظر گرفته شده برای صنایع آذربایجان غیرقابل قبول است
سهمیه برق در نظر گرفته شده برای صنایع آذربایجان غیرقابل قبول است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: سهمیه‌ای که برای این صنایع در نظر گرفته شده، قابل قبول نیست، از این رو خواهان اعمال سهمیه بالاتر برای این صنایع هستیم تا بتوانند به تولید ادامه دهند.

به گزارش شمس، محمد کلامی ظهر امروز در جلسه مدیریت برق صنایع استان، با اشاره به سهمیه بندی مصرف برق صنایع در تابستان جاری، اظهار کرد: تلاش می کنیم با کمترین آسیب ممکن پیک مصرفی را سپری کنیم تا واحدهای تولیدی و صنعتی استان کمترین صدمه را ببینند.

وی افزود: مدیریت برق در سه ماهه پرمصرف سال یکی از دغدغه های اصلی مدیریت ارشد استان است و خواسته اصلی ما از مسئولان کشوری این بود که اجازه مدیریت مصرف در  اختیار استانداران قرار گیرد که این مجوز امروز صادر شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از امروز تمام استان‌ها براساس اولویت های استانی اقدامات لازم در راستای مدیریت مصرف برق از جمله جابه‌جایی ساعت های کاری را انجام خواهند داد تا بتوانند ۳۰ درصد کاهش مصرف برق مورد نظر را اعمال کنند.

کلامی گفت: در خصوص سهمیه متوسط مصرف برق برای برخی واحدهای استان از جمله مس سونگون و صنایع فولادی اعتراض داریم که مقرر شد در وزارت نیرو بررسی و سهمیه جدید اعلام شود.

وی اضافه کرد: سهمیه‌ای که برای این صنایع در نظر گرفته شده، قابل قبول نیست، از این رو خواهان اعمال سهمیه بالاتر برای این صنایع هستیم تا بتوانند به تولید ادامه دهند.

انتهای پیام/