سلبریتی‌های بی‌سواد و باز هم اظهارات درجه چندم/ آقای واحدی!پول حج را خرج مهمانی و تولد کنیم؟
سلبریتی‌های بی‌سواد و باز هم اظهارات درجه چندم/ آقای واحدی!پول حج را خرج مهمانی و تولد کنیم؟
همزمان با موسم حج باز هم برخی سلبریتی‌ها معتقد شده‌اند که باید هزینه سفرهای زیارتی مانند حج را صرف فقرا کنیم اما هزینه سفر به ترکیه و تایلند را نه!

فرهنگی شمس: بازهم موسم حج فرا رسیده و عده‌ای از سلبریتی‌ها برای اظهارات درجه چندم دست به کار شده‌اند؛ سلبریتی‌هایی که معتقدند چرا باید پولمان را صرف هزینه سفرهای زیارتی کنیم و بهتر است به جای آن این پول را صرف کمک به فقرا کنیم. این صحبت‌ها اگرچه ویترین زیبایی دارند اما عملا پوچ و توخالی هستند و هیچ کدام از به اصطلاح سلبریتی‌ها و هنرمندانی! که چنین سخنانی را به زبان می‌آورند خودشان پایبند این حرف‌ها نیستند.

به عنوان مثال هیچکدام از این سلبریتی‌ها به مردم توصیه نمی‌کنند که در ایام نوروز و تابستان به کشورهایی مانند ترکیه سفر نکنند و پولشان را صرف کمک به فقرا کنند و یا هیچکدام از این سلبریتی‌ها حاضر نیستند که از سفرهای لاکچری اروپایی و ماشین‌های میلیاردی صرف نظر کنند تا پول آن را به محرومین ببخشند بلکه فقط توصیه می‌کنند به سفرهای زیارتی به ویژه سفر حج نروید و پولتان را صرف محرومین کنید!

فارغ از موضوعاتی مانند اینکه کسی دلش در سفر حج خوش است و کسی در سفر آنتالیا و نمی‌شود مردم را اجبارا از خواسته‌های خودشان منصرف کرد و یا با توهین و حرف‌های دست چندم از آنها خواست که باب میل ما رفتار کنند باید از برخی به اصطلاح سلبریتی‌ها پرسید که چرا باید مردم کشورمان از سفری که خدا به آنها دستور داده تا در صورت استطاعت انجام دهند، صرف نظر کنند اما به اصطلاح هنرمندان روشنفکرمان نباید از سفرهای راه به راه فرنگ خودشان کم کنند؟ چرا فقط پول سفر حج و اربعین باید صرف فقرا شود و میلیاردها دلاری که سالانه در ترکیه و تایلند خرج می‌شود را نباید به محرومان بخشید؟

جدیدترین اظهار نظر در این خصوص را بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس انجام داده که در زمان بازیگری‌اش با انواع حواشی خود را به صدر اخبار رساند و حالا چند سالی است که خبری از وی در هیچ کجا نیست. علیرضا نیکبخت واحدی طی روزهای گذشته ابتدا با انتشاری پستی به انتقاد از سفر حج پرداخت و بعد از دو روز نیز تصویری از حضور در یک مهمانی تولد به اصطلاح لاکچری منتشر کرده است. قطعا حضور یا عدم حضور در مهمانی انتخاب شخصی هرکسی است اما کسی که نگران خرج شدن پول مردم در سفر حج است بهتر نیست که هزینه مهمانی‌های لاکچری خود را صرف کمک به محرومان کند؟! آقای واحدی دم خروستان را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟