سلامت مردم و مشارکت حداکثری دغدغه اصلی انتخابات است
سلامت مردم و مشارکت حداکثری دغدغه اصلی انتخابات است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اصلی‌ترین دغدغه انتخابات ۱۴۰۰ سلامت مردم و مشارکت حداکثری است.

به گزارش شمس، سیدعلی موسوی روز پنجشنبه در جلسه تعاملی و هماهنگی هیات اجرایی و بازرسی انتخابات ۱۴۰۰ با موضوع بررسی وضعیت شعبه‌های اخذ رای در مراغه اظهار داشت: متاسفانه ویروس کرونا بیش از ۱۵ ماه است که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و امسال شاهد برگزاری متفاوت‌ترین انتخابات از نظر بحث سلامت و افزایش مشارکت مردم خواهیم بود که تمهیدات لازم در این راستا در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: انتخابات را باید با فراهم کردن زمینه حضور پرشکوه مردم در انتخابات و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار کنیم که در این راستا با همکاری هیات اجرایی و نظارت و تجربه اعضای آنها مشکل خاصی نخواهیم داشت.

به گفته فرماندار مراغه قبل از انتخابات طرحی با عنوان چک لیست ارزیابی و بازدید از تمامی شعبه‌ها با همکاری هیات اجرای و بازرسی اجرا شده و معایب و مشکلات احتمالی رصد و سپس رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خراد نسبت به انتخابات گذشته یک ساعت زودتر و از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و با توجه به آخرین اطلاعات در دسترس تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت تا از تجمع مردم در شعبه‌ها جلوگیری شود.