سقوط اتوبوس اصفهان – تبریز به دره‌ای در نزدیکی زنجان / ۱۰ کشته و ۱۱ زخمی!
سقوط اتوبوس اصفهان – تبریز به دره‌ای در نزدیکی زنجان / ۱۰ کشته و ۱۱ زخمی!
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافری اصفهان - تبریز در جاده زنجان از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف ۱۰ فوتی برجا گذاشت.

به گزارش شمس، جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافری اصفهان – تبریز در جاده زنجان از ارتفاع ۱۲ متری و واژگونی بر سقف پنج فوتی و پنج مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی گفت: این حادثه ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز /سه شنبه ۱۰ دی ماه/ در کیلومتر ۱۰ آزادراه زنجان – تبریز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: این اتوبوس مسافری از اصفهان به مقصد تبریز درحال تردد بود که به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده از مسیر خارج شد؛ امداد رسانان در محل حادثه حاضر هستند و یک دستگاه جرثقیل نیز در محل حاضر است تا اتوبوس را که با سقف روی زمین افتاده است از زمین بلند کند و به کسانی که زنده هستند آسیب وارد نشود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در این باره توضیح داد: این حادثه حدود ساعت ۵:۰۵ دقیقه صبح امروز (سه شنبه) در کیلومتر ۲۵ اتوبان زنجان – تبریز رخ داد و با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

خالدی خاطرنشان ساخت: متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر جان باختند و ۱۱ نفر پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پبام/