سفر کاری شهردار و اعضای شورای شهر تبریز به مشهد
سفر کاری شهردار و اعضای شورای شهر تبریز به مشهد
رییس شورای اسلامی تبریز، تلاش برای افزایش تعاملات و همکاری های متقابل با شوراها و مدیران شهری کلانشهرهای کشور را از مهم ترین برنامه های این شورا در حوزه دیپلماسی شهری اعلام کرد.

به گزارش شمس، حجت الاسلام رسول برگی که به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار تبریز جهت دیدار و تبادل نظر در خصوص موضوعات مهم مدیریت شهری کشور به مشهد مقدس سفر کرده است،  در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به اهداف و نتایج این دیدار گفت: بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری های بین بخشی و نیز بهره گیری از تجارب مدیریتی شهرها و بررسی راه های همکاری های متقابل از اهداف اصلی این دیدار به شمار می رود.

وی افزود: در این سفر، علاوه بر دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار مشهد، تیم مدیریت شهری تبریز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی این شهر و نیز بازدید از سازمان های میادین و پسماند شهرداری مشهد، از نزدیک در جریان فعالیت های زیربنایی شهرداری مشهد قرار گرفتند.

حجت الاسلام  والمسلمین برگی در عین حال با قدردانی از میهمان نوازی شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد از تیم مدیریت شهری تبریز، از آمادگی شورای اسلامی شهر تبریز برای افزایش تعاملات و همکاری های متقابل خبر داد.

در حاشیه سفر هیات مدیریت شهری تبریز به مشهد مقدس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز از سازمان های میادین و پسماند شهرداری مشهد نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/