سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی فرصتی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام
سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی فرصتی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: سفر رئیس جمهور به استان قوت قلبی برای مردم و مسئولان استان است که فرصتی را هم برای اتمام طرح‌های نیمه تمام فراهم می‌کند.

به گزارش شمس، محمد فرشکاران اظهار کرد: طرح هایی که پیشرفت داشته ولی به اتمام نرسیده‌اند به نوعی مطالبه و توقع مردمی را به دنبال دارند که در این سفر توقعات مردم استان مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات اساسی استان و طرح های راهبردی آذربایجان شرقی مثل راه آهن میانه_ تبریز، انتقال آب ارس، طرح های منطقه آزاد ارس، سدهای نیمه تمام استان و طرح های احیای دریاچه ارومیه در این سفر برنامه ریزی می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: طرح هایی که با وقفه های ۱۰ تا ۱۵ ساله در گذشته اتفاق افتاده در این سفر با برکت، تصمیم گیری و به سرانجام می‌رسد.

فرشکاران یادآور شد: مسئولان اجرایی و سیاسی آذربایجان شرقی با تمام قوت تلاش می‌کنند که در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، بهترین بهره را ببرند.

لازم به ذکر است، مردم آذربایجان شرقی در روزهای آینده میزبان رییس دولت سیزدهم و اعضای کابینه هستند؛ سفری که پیش بینی می شود دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف حیات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم این خطه داشته باشد.

انتهای پیام/