سطح تحریم‌ها به سقف رسیده و بالاتر نخواهد رفت/ دولت و مجلس برای کاهش فشار اقتصادی تلاش کنند
سطح تحریم‌ها به سقف رسیده و بالاتر نخواهد رفت/ دولت و مجلس برای کاهش فشار اقتصادی تلاش کنند
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: معتقدم سقف تحریم‌ها و فشار اقتصادی از سوی آمریکا به سقف خود رسیده و بالاتر از این نخواهد رفت.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگویی اظهار داشت:معتقدم سقف تحریم‌ها و فشار اقتصادی از سوی آمریکا به سقف خود رسیده و بالاتر از این نخواهد رفت.

وی ادامه داد: دشمن قصد دارد با عملیات روانی ما را به پای میز مذاکره بیاورد و حتی بر حسب اطلاع من ترامپ برخی از روسای جمهور کشورها از جمله ماکرون را واسطه مذاکره قرار داده تا با رئیس جمهور ما تماس بگیرد و بگوید که آمریکا آماده مذاکره با سران جمهوری اسلامی است اما این پادرمیانی از سوی رئیس جمهور ما رد شده است.

نماینده ادوار تبریز در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: این التماس برای مذاکره و از آن طرف چماق نشان دادن هنوز نتیجه‌ای برای ترامپ در بر نداشته و با روندی که در پیش گرفتند، ثمری هم نخواهد داشت.

وی افزود: دشن با فشارهایی که وارد می‌کند، قصد دارد انسجام ملی ما را از بین ببرد لذا ما را در فشار اقتصادی قرار می‌دهند و تحریم‌ها را تشدید می‌کنند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: از سویی وقتی نقشه دولت را شناختیم تلاش همه مسئولان در دولت، مجلس و نظام باید کاهش فشار بر مردم باشد و به عبارتی مردم را حمایت کنند و برای کاهش فشار تحریم برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار دهند.