سرکنسول ایران در اربیل: صنایع تبریز حرف اول را در اقلیم کردستان عراق‌ می‌زند
سرکنسول ایران در اربیل: صنایع تبریز حرف اول را در اقلیم کردستان عراق‌ می‌زند
سرکنسول ایران در اربیل گفت: صنایع تبریز در مصالح ساختمانی همچون کاشی و آهن آلات در اقلیم کردستان عراق حرف اول را می‌زند.

به گزارش شمس، نصرالله رشنودی ظهر امروز در دیدار با یعقوب هوشیار شهردار تبریز اظهار کرد: با پیشینه و تاریخ کهن تبریز آشنا هستم و باید نگاه ویژه‌ای به این کلانشهر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تبریز زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری را دارد، افزود: ما آمادگی لازم برای همکاری شهرهای مختلف عراق از جمله کرکوک، سلیمانیه و نینوا برای جذب گردشگر برای تبریز داریم.

رشنودی اظهار کرد: سفر هیئت‌های مختلف تجاری و بازرگانی فرصت خوبی برای توسعه همکاری همه جانبه شهرداری تبریز با شهرهای عراق است و از طرفی اماکن تاریخی شهر تبریز می‌تواند یکی از منابع درآمدی در حوزه جذب مشارکت بخش خصوصی با استفاده از فرصت های سرمایه گذاری پیش رو باشد.

وی درباره همایش ملی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز که در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می شود، گفت: آمادگی لازم برای معرفی تبریز در شهرهای مختلف عراق وجود دارد و این همایش فرصت مناسبی برای جذب بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران عراقی در شهر تبریز است.

سرکنسول ایران در اربیل تصریح کرد: صنایع تبریز در مصالح ساختمانی همچون کاشی و آهن آلات در اقلیم کردستان عراق حرف اول را می‌زند.

انتهای پیام/