سرقت ۷ میلیاردی از شرکت توزیع برق تبریز!/ تاراج کابل‌های برق توسط سارقان
سرقت ۷ میلیاردی از شرکت توزیع برق تبریز!/ تاراج کابل‌های برق توسط سارقان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: ماهانه بیش از یک میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق سرقت می شود که از ابتدای سال ۷ میلیارد سرقت انجام شده است.

به گزارش شمس، «عادل کاظمی‌» در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت توزیع برق تبریز به سه شهرستان تبریز، اسکو و آذرشهر خدمات می‌دهد، تصریح کرد: ما بالغ بر ۱۰ هزار کیلومتر شبکه و ۷ هزار ۵۰۰ پست توزیع داریم.

وی با بیان اینکه چشم انداز شرکت ارائه خدمات خواسته شده است که هدف داریم جزو چند شرکت برتر کشور باشیم، افزود: در زمینه تبدیل کابل‌‌‌های مسی قدیمی‌به کابل‌‌‌های خود نگهدار که در زمینه دزدی از شبکه و همچنین پدافند غیر عامل تاثیر گذار هستند اقدامات اساسی انجام‌ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز عنوان کرد: در خصوص تبدیل چراغ‌‌‌های گازی قدیمی‌به ال ای دی اقدامات اساسی انجام‌شده است که می‌توان با جذب سرمایه گذار این اقدام را گسترش داد.

وی اضافه کرد: ماهانه بیش از ۱ میلیارد تومان از تاسیسات شرکت برق سرقت می‌شود که از ابتدای سال ۷ میلیارد سرقت انجام شده است.

در این جلسه اعضاء شورا از روشنایی اندک خیابان‌ها، قرارگیری تیرهای برق در وسط خیابان‌ها و عدم روشنایی برخی مناطق تبریز گله کردند و خواهان حل این مشکلات شدند.

انتهای پیام/