سرزده از آرایشگاه‌های زنانه بازدید می‌شود/ گزارشی در خصوص توزیع مواد مخدر در رستوران‌ها نداشتیم
سرزده از آرایشگاه‌های زنانه بازدید می‌شود/ گزارشی در خصوص توزیع مواد مخدر در رستوران‌ها نداشتیم
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: تاکنون توزیع مواد مخدر در رستوران های استان گزارش نشده است.

«رضا استاد رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در خصوص توزیع مواد مخدر در برخی رستوران‌های استان اظهار کرد: چنین مواردی تاکنون در رستوران‌های استان گزارش و مشاهده نشده است.

وی در خصوص مقابله و مبارزه با توزیع مواد مخدر در آرایشگاه‌ها اعلام کرد: کمیته مقابله با عرضه و توزیع مواد مخدر در استان به صورت سرزده و تصادفی به آرایشگاه‌ها به‌خصوص آرایشگاه‌های زنانه، با توزیع مواد مخدر در این اماکن مبارزه و مقابله می‌کند و نظارت کافی دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه خاطرنشان ساخت: همچنین این کمیته به صورت سرزده  از باشگاه‌های بدن‌سازی و ورزشی، گلخانه‌ها و عطاری‌های استان بازدید می‌کند تا اگر جرایمی مربوط به مواد مخدر مشاهده شود برخورد شده و با توزیع آن مقابله کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه از شهروندان می‌خواهیم چنانچه جرایمی مربوط به مواد مخدر مشاهده کردند به شورای مبارزه با مواد مخدر گزارش دهند، عنوان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر و ریشه کن سازی آن در جامعه اقدامی موثر صورت بگیرد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای ارائه اطلاعات و گزارش جرایم مربوط به مواد مخدر با شماره تلفن ۳۵۲۶۳۸۷۴ شورای مبارزه با مواد مخدر استان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/