سردار در آستانه فتح لیگ برتر روسیه
سردار در آستانه فتح لیگ برتر روسیه
ملی پوش فوتبال کشورمان به همراه تیم زنیت سن پترزبورگ در آستانه فتح زودهنگام رقابت‌های لیگ برتر روسیه قرار دارد.

به گزارش صفیر، هفته ۲۷ رقابت‌های لیگ برتر روسیه فردا (شنبه) پیگیری می‌شود که در یکی از بازی‌های این هفته زنیت سن پترزبورگ با در اختیار داشتن سردار آزمون به مصاف احمد گروزنی که از میلاد محمدی در خط دفاع بهره می‌برد، خواهد رفت.

سردار در آستانه فتح روسیه

زنیت در شرایطی به ورزشگاه احمد آرنا قدم می‌گذارد که این تیم از ۲۶ بازی ۵۷ امتیاز اندوخته و با تیم دوم جدول یعنی لوکوموتیو مسکو ۸ امتیاز اختلاف دارد. لوکوموتیو هم این هفته به مصاف آرسنال تولا خواهد رفت.

چنانچه زنیت برابر احمد به پیروزی برسد و لوکوموتیو برابر آرسنال متوقف شود، تیم سردار آزمون سه هفته پیش از پایان فصل جاری، برای پنجمین بار قهرمان لیگ روسیه خواهد شد.

علاوه بر این در صورتی که فردا زنیت برابر احمد متوقف شود و لوکوموتیو هم برابر آرسنال شکست بخورد، با فرض هم امتیاز شدن ۲ تیم در پایان هفته ۳۰، باز هم قهرمانی از آن زنیت خواهد بود، زیرا در بازی‌های رو در رو برتری از آن زنیت بوده است. زنیت در بازی رفت ۵-۳ به پیروزی رسید و در بازی برگشت ۲ تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

بی شک سردار آزمون یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان زنیت در نیم فصل دوم بوده است.

خبرگزاری ریانوستی پیش بازی هفته ۲۷ لیگ روسیه درباره سردار آزمون نوشت: برترین گلزن لیگ برتر، که در فصل زمستان از روبین کازان به زنیت پیوست، ۱۲ گل در لیگ به ثمر رسانده، که هشت گل آن در باشگاه سنت پترزبورگ بوده است. در تمام ۹ بازی که این مهاجم ایرانی در آن‌ها گلی به ثمر رسانده تیمش پیروز شده است.
انتهای پیام/