سخنان تکان‌دهنده همسر مرحوم یوسفی نژاد در مراسم تشییع
سخنان تکان‌دهنده همسر مرحوم یوسفی نژاد در مراسم تشییع
سخنان تکان‌دهنده صفیه اصلانی، همسر مرحوم یوسفی نژاد در مراسم تشییع همه را تحت تاثیر گذاشت.

به گزارش شمس، اصغر یوسفی نژاد فیلمساز برجسته تبریزی امروز با بدرقه دوستان، آشنایان و علاقه مندان اش در قطعه هنرمندان وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد.

سخنان تکان‌دهنده صفیه اصلانی، همسر مرحوم یوسفی نژاد در مراسم تشییع همه را تحت تاثیر گذاشت. او از بی مهری ها و مشکلاتی که برخی مسئولین جلوی هنرمندان ایجاد می‌کند انتقاد کرد و از مردم خواستار شد تا برای دیده شدن افکار یوسفی نژاد از فیلم سینمایی «قولچاق» حمایت کنند.

او گفت: من امروز «اصغرم»؛ امروز از زبان وی سخن می گویم؛ پیش پای همدیگر سنگ اندازی نکنید؛ همدیگر را دوست داشته باشید. اصغر « ائو » را خلق کرد همه در « ائو » زندگی کرده ایم اجازه دهید « قولچاق» دیده شود؛ اجازه دهید افکار اصغر دیده شود.

اصلانی در سخنانی همراه با گریه گفت: از هنرمندان حمایت کنید؛ آنان که کارشان را عاشقانه دوست دارند، اجازه دهید کار کنند. آن ها «پخمه» نیستند بلکه عاشق اند. من هم امروز با اصغر دفن می شوم ولی اجازه نمیدهم آثار اصغر نیز دفن شود.

گفتنی است؛ این کارگردان برجسته تبریزی که با فیلم “ائو” مورد توجه منتقدان سینما قرار گرفت، بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفته بود. این هنرمند و فیلمساز برجسته تبریزی به فاصله چند روز پس از عمل جراحی درگذشت.

فیلم “ائو” ساخته اصغر یوسفی نژاد در سی‌‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر سه سیمرغ بهترین فیلم هیات داوری نت‌پک و جوایز بهترین فیلم و فیلم‌نامه بخش مسابقه بین‌الملل را دریافت کرده بود.

جدیدترین فیلم اصغر یوسفی نژاد، “قولچاق” نام دارد که سازمان سینمایی پروانه نمایش آن را برای جشنواره فجر صادر نکرد و تاکنون هم مجوز اکران به این فیلم نداده است.

انتهای پیام /