ستوده‌نژاد، سکاندار ورزش آذربایجان‌شرقی شد
ستوده‌نژاد، سکاندار ورزش آذربایجان‌شرقی شد
مدیر کل جدید اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

به گزارش شمس، با حضور مسئولان استانی و ورزشی آذربایجان‌شرقی در مراسمی از زحمات ایوب بهتاج قدردانی و حبیب ستوده‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی معرفی گردید.

در ابتدای مراسم ابراهیم فیروزی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی ضمن خیرمقدم به حاضرین از زحمات بهتاج در طول این چند سال تشکر کرده و قدردان زحمات وی شد و حضور ستوده‌نژاد در راس ورزش استان را به فال نیک گرفت.

علی کشفیا از پیشکسوتان والیبال نشسته و رِئیس هیات جانبازان و معلولان استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از هیات‌های ورزشی در این مراسم، اظهار داشت: بهتاج را از زمان ورزشکاری می‌شناسم و می‌دانم هر چه در توان داشت برای ورزش استان کرده و از زحمات وی تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از انتخاب انقلابی و شایسته وزارت ورزش هم به نیکی یاد کنم که به یکی از نیروهای مجرب اداره‌کل ورزش و جوانان استان اعتماد و حبیب ستوده‌نژاد را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی معرفی کردند.

بهتاج: بهترین دوران جوانی‌ام در تبریز بود

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: من ۱۰ سال در تبریز زندگی کردم  که ۴ سال به عنوان دانشجو در دانشگاه تبریز در محضر اساتیدی چون مرحوم صباغ، دکتر کوشافر و استاد نوایی تحصیل و چند سال به عنوان ورزشکار و مربی در تبریز بوده و ۴ سال هم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خدمت کردم.

وی یادآور شد: در دوران خدمتم در استان آذربایجان‌شرقی ۴ سال رتبه بهترین در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان را کسب و در پژوهش هم همین رتبه را به دست آوردیم.

بهتاج بیان داشت: در بازی‌های آسیایی برای اولین بار ۳ مدال طلا و یک نقره کسب کردیم که نقش بسزایی در مدال‌های کاروان جمهوری اسلامی داشتیم. ۸ ورزشکار در المپیک توکیو داشته که هر چند موفق به کسب مدال نشدیم اما امیدوارم در المپیک بعدی مدال کسب کنیم.

وی افزود: زمانی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدم، تنها ۳۶ خانه روستایی در استان وجود داشت و امروز از رقم به ۲۷۰ خانه روستایی افزایش یافته و امیدوارم تا پایان سال به ۳۰۰ عدد برسد.

وی گفت: آقای ستوده‌نژاد از جنس ورزش و خاک خورده ورزش بوده و در ورزشکاری، مربیگری، مدرسی  و تیمداری و تمامی مراحل کارمندی در ورزش را سپری کرده و مطمن هستم که ایشان حتما موفق خواهند شد و قطعا موفقیت‌های ایشان بیشتر از من بوده و در بازی‌های آسیایی چین آذربایجان‌شرقی عملکرد بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

در ادامه مراسم حبیب ستوده نژاد به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان معرفی شده و وی از امروز رسما سکان ورزش استان آذربایجان شرقی را در دست گرفت.

انتهای پیام /