ستاد مردمی مسعود پزشکیان با نام “بیرلیک” افتتاح شد
ستاد مردمی مسعود پزشکیان با نام “بیرلیک” افتتاح شد
ستاد مردمی مسعود پزشکیان با نام "بیرلیک" با حضور مردم، برخی مسئولان استانی و اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در تبریز افتتاح شد.

به گزارش شمس، ستاد مردمی “بیرلیک” تحت عنوان ستاد مردمی انتخابات مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری در تبریز با حضور مردم، برخی مسئولان استانی و اعضای ستاد انتخاباتی وی امروز افتتاح شد.

در آغاز این نشست نوید محمدی رئیس ستاد بیرلیک ضمن قدردانی از حضور مسئولان و مردم در روز افتتاحیه این ستاد اظهار داشت: افرادی که در این ستاد حاضر هستند با آرزوهای خود آمدند و می‌دانند که رسیدن یک شبه به این آرمان ها ممکن نیست اما این باور را دارند که با حضور در این ستاد فردا یک قدم جلوتر خواهند بود و با نشستن مسعود پزشکیان بر صندلی ریاست جمهوری به خواسته‌های خود خواهند رسید.

وی ادامه داد: مسعود پزشکیان با روراستی، صداقت، پاکدستی و عدالت در میان مردم شناخته شدند و یقین داریم که با مشورت کارشناسان، اقدامات خود را در جهت پیشرفت و به ثمر رساندن خواسته‌های مردم انجام خواهند داد.

در ادامه این مراسم، فریدون بابایی اقدم رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در تبریز گفت: ما به عنوان شهروند ایرانی و آذربایجانی کنار دکتر پزشکیان هستیم و دلیل این حمایت برای همگان شفاف و مشخص است. اگر امروز ما از پزشکیان حمایت می‌کنیم، نشانگر این است که این فرد سالیان طولانی که در راس یک مقام و مسئولیت مهم کشوری حضور داشت، هیچ لکه ننگی نداشته و به فساد آلوده نشده و این برای ما مردم جای امیدواری دارد.

وی ضمن اشاره به این که مسعود پزشکیان تنها نامزد ترک زبان ریاست جمهوری کشور است اظهار کرد: پزشکیان تنها نامزدی است که اگر امروز دغدغه‌ای در استان و شهرمان داریم به راحتی می‌توانیم به گوش او برسانیم تا آن را حل کند در حالیکه برای هیچ کاندیدای دیگری امکان انجام این مطالبه وجود ندارد.

افشار سلیمانی سفیر سابق ایران در جمهوری آذربایجان با حضور در مراسم افتتاحیه ستاد بیرلیک اظهار داشت: انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در وضعیت خاصی هم در کشور ایران و هم آذربایجان برگزار می‌شود. ما شاهد این هستیم که امیدها کم شده و مردم با درصد مشارکت خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس این را به ما نشان دادند. اما امروز این انتخابات و تایید صلاحیت شدن فرد اصلحی مانند پزشکیان یک فرصت دیگر برای جمهوری اسلامی ایران است تا باری دیگر مشارکت پرشور مردم بر سر صندوق‌های رای را ببیند.

وی ادامه داد: ما امروز به تحول و رفع ایرادات در قانون اساسی کشور، شاخص‌های توسعه، وضعیت معیشت مردم، سیاست‌های خارجی و داخلی و مسائل فرهنگی کشور نیاز داریم. من فکر می‌کنم که مسعود پزشکیان با مشورت از کارشناسان می‌تواند هریک از این ایرادات را برطرف کند.

سلیمانی ضمن اشاره به ضرورت بالا بردن مشارکت در انتخابات گفت: امروز باید هر فرد یک ستاد و رسانه شود و همگان را برای شرکت و مشارکت پرشور در انتخابات و حمایت از پزشکیان دعوت کند.

علیرضا رحیمی قائم مقام مردمی ستادهای پزشکیان درکل کشور در افتتاحیه ستاد بیرلیک اظهار داشت: مردم آذربایجان همواره به عنوان یک قطب قدرتمند در منطقه شناخته می‌شوند. بر گواه تاریخ مردم آذربایجان همواره از فردی حمایت کردند که مشکل‌ها و فرصت‌ها را به خوبی می‌شناسد و هر زمان که آذربایجان از یک شخص حمایت کرده است آن شخص صدای کل مردم ایران شده است. مسعود پزشکیان فرصت، تهدید، قدرت و ضعف ما را خیلی خوب می‌شناسد و می‌تواند صدای ما باشد.

در پایان این افتتاحیه صالحی گزارشی درباره روند توسعه ستاد بیرلیک زیر نظر رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در تبریز در کشور ارائه دادند. ستاد مردمی بیرلیک در شهرهای مرند، عجبشیر، ایلخچی و استان‌های آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال تشکیل است.