به گزارش شمس، بهرام نسیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بهرهگیری از فناوریهای نوین خدماترسانی به شکل خدمات الکترونیک شهری در تعاملات و تراکنشهای میان شهروندان و سازمانهای دولتی و خصوصی، به عنوان راهکاری اثربخش و کارآمد به شمار میرود.
شهردار منطقه۹ افزود: از این رو سامانه شهروندسپاری شهرداری تبریز با رویکرد هوشمند سازی و ایجاد بستر و خدمات مناسب به شهروندان، به صورت پایلوت در شهرداری منطقه۹ راه اندازی و عملیاتی شده و شهروندان به منظور تشکیل پرونده و دریافت خدمات شهرسازی در شهرک خاوران، دیگر نیازی به حضور در این منطقه نداشته و از طریق بستر وب و بدون واسطه، می توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز در این حوزه دسترسی داشته باشند.
نسیانی خاطرنشان کرد: بدین منظور شهروندان می توانند از امروز ۲۳ تیرماه صرفا با مراجعه به سایت https://citizen.tabriz.ir و ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به تشکیل پرونده، ثبت درخواست و پیگیری آن بصورت آنلاین اقدام کنند.
وی در پایان سخنان خود، سرعت در ارائه ی خدمات، کاهش هزینههای شهروندان و مدیران، کاهش ترددهای درونشهری، کاهش مشکلات زیستمحیطی و ارائه ی خدمات بهینه به صورت ۲۴ ساعته را از جمله ی مزایای سامانه شهروند سپاری برشمرد که جلب رضایت عمومی و رفاه حال شهروندان عزیز را به دنبال خواهد داشت.
ممنون از شما
تاریخ : ۷ - تیر - ۱۳۹۹با سلام و خسته نباشید حضور مسولان شهرداری منطقه ۹ شهرک خاوران تبریز از شما عزیزان خواهشمندیم هر چه زودتر به دفع فاظلاب این شهرک رسیدگی کنید تا ما بتوانیم با خیال راحت سکونت داشته باشیم با تشکر لطفا خواهش میکنیم