ساماندهی سنگ‌فرش منصور
ساماندهی سنگ‌فرش منصور
احد صادقی گفت: امیدواریم با همت و تلاش عوامل شهرداری بتوانیم با مرمت و صیانت از این اثر بی بدیل هنری - معماری وظیفه‌ی خود در قبال حقوق شهروندان را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار شمس، احد صادقی در حاشیه‌ی بازدید از سنگ‌فرش چهار راه شهید بهشتی (منصور) که به‌همراه شهردار منطقه و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار شمس گفت: مشاهده‌ی وضعیت فعلی این مکان دل هر تبریزی را به درد می‌آورد.

وی افزود: در بازدید امروز تصمیم بر این شد که شهرداری منطقه برای حل مشکل جداره‌های این محل ظرف یک هفته‌ی آینده به پیمانکار سپرده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه در طراحی این سنگ‌فرش زیبا از سنگ‌های گرانیت، تراورتن و مرمر با رنگ‌های طبیعی استفاده شده و اثر خاص هنری است، عنوان کرد: مقرر شد برای کف سنگ‌فرش یک کار اساسی انجام بگیرد و چون ممکن است این مسئله کمی زمان‌بر باشد، در یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت تصمیم بر این شد که موقتا نسبت به اصلاح و ترمیم قسمت‌هایی که آسیب دیده‌اند اقدام شود تا خطری برای شهروندان نداشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین با دستور شهردار منطقه مقرر شد برای آن‌که این فضا از این حالت بی روح و خراب خارج شود و دیگر شاهد مشکلات و بزه‌های اجتماعی‌‌ای که بعضا دیده می‌شد نباشیم، یکی از واحدهای شهرداری منطقه که ماموریت‌های ۲۴ ساعته دارند، در آنجا مستقر شوند و دائما محل تردد نیروهای شهرداری شود تا وضعیت غیرقابل قبول و تاسف‌آور فعلی بهبود پیدا کند.

صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همت و تلاش عوامل شهرداری بتوانیم با مرمت و صیانت از این اثر بی بدیل هنری – معماری وظیفه‌ی خود در قبال حقوق شهروندان را انجام دهیم.

انتهای پیام /