سال آینده به محلات محروم خدمت کنیم/ مسیرگشایی‌ها با این بودجه تا ۲۰ سال آینده تمام نمی‌شود
سال آینده به محلات محروم خدمت کنیم/ مسیرگشایی‌ها با این بودجه تا ۲۰ سال آینده تمام نمی‌شود
عضو شورای شهر تبریز گفت: سال آینده را باید محله محوری و شهروند محوری نامگذاری کرده و به ارائه خدمات به سمت محلات برویم و به مناطق محروم خدمت رسانی کنیم.

به گزارش شمس؛ «شهرام دبیری» صبح امروز در دستور جلسه اول جلسه علنی شورای شهر تبریز ضمن تبریک روز پرستاری گفت: پرستاری جزو شغل های الهی می باشد و بعضا جان خود را به خطر می اندازند تا جان دیگران را نجات بدهند.

وی افزود: چشم اندازه ۱۱ ساله‌ای برای شهر تعیین کرده بودیم که تبریز شهری انسان محور، پاک، سرزنده، دانش بنیان و متعادل و متوازن از نظر توسعه شهری خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عمده ترین درآمد شهرداری تبریز، از عوارض می باشد افزود: شهرداری تبریز نهادی است محلی با ماهیت عمومی، خدماتی که در کهن شهر تاریخی و فرهنگی تبریز وظیفه اداره شهر و خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به شهروندان دارد.

وی خبر داد: در ارتباط با بودجه شهرداری از نظر درآمدی بیشترین درآمد پایدار از طرف عوارض مردم است، قیمت عمده هزینه ها در بودجه ۱۴۰۰ شامل حمل و نقل، ترافیک و خدمات می باشد، در هشت ماهه سال ۱۴۰۰، در آمد شهرداری تبریز سه هزار و ۴۴۷ میلیارد تومان بوده است که یک هزار و ۹۹۹ میلیارد تومان وصول شده است.

دبیری تاکید کرد: سال آینده را باید محله محوری و شهروند محوری نامگذاری کرده و به ارائه خدمات به سمت محلات برویم و به مناطق محروم خدمت رسانی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسیرگشایی‌ها با این بودجه تا ۲۰ سال آینده هم تمام نمی‌شود و باید سیاست‌های تشویقی قرار دهیم، توجه بیشتر به کانال کشی و دفع آبهای سطحی و مشارکت مردم در موضوعات اجتماعی و فرهنگی از مسائل دیگر مهم برای بودجه سال آینده است، یکسان سازی حقوق کارکنان باید در راستای ارتقا حقوق کارکنان باشد، سال آینده برای بودجه جاری حداقل باید دوهزار میلیارد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام /