ساخت پارکینک طبقاتی در جنب کلینیک شیخ‌الرئیس تبریز/ تردد در مسیر مارالان روان می‌شود؟
ساخت پارکینک طبقاتی در جنب کلینیک شیخ‌الرئیس تبریز/ تردد در مسیر مارالان روان می‌شود؟
بعد از سال‌ها انتظار، پارکینگ طبقاتی جنب کلینیک شیخ‌الرئیس به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد کاهش ترافیک و آسوده خاطری مراجعین به این کلینیک باشیم.

اجتماعی شمش: بیمارستان شیخ‌الرئیس از کلینیک‌های درمانی معروف تبریز است که به سبب هزینه‌ی ویزیت اندک و حضور پزشکان متخصص، مأمنی برای مستضعفان شهر شده و گاهاً پذیرای مراجعینی از سایر شهرهای کشور نیز است.

این مزیت تبعاتی نیز دارد که اصلی‌ترین آن ایجاد ترافیک در مسیر مارالان-آبرسان و سلب آسایش ساکنان حوالی این کلینیک است. موضوعی که سال‌هاست انتقاد شهروندان را به همراه داشته و مامورین راهنمایی و رانندگی را دچار دردسر کرده است.

طی روزهای اخیر با افزایش تب و تاب مسئله‌ی دستفروشی در تبریز، برخی از فعالان فرهنگی کلینیک شیخ‌الرئیس را از عوامل اصلی سدمعبر شهری نام نهادند و خواستار توجه متولیان امر به این امر شدند، غافل از آنکه در بازار داغ تعرفه‌های پزشکی و ویزیت‌های هنگفت! شیخ‌الرئیس تنها کلینیکی است که متخصص آن به دریافت ۵ هزار تومان حق ویزیت رضایت می‌دهد.

از سال گذشته جنبِ کلینیک شیخ‌الرئیس ساختمانی عظیم در حال احداث است که به‌زعم اهالی قرار بود تبدیل به مجتمع پزشکی و یا مرکز تجاری شود اما حال با تکمیل پروژه عنوان پارکینگ طبقاتی مکانیزه بر سر درِ آن خودنمایی می‌کند و گویا قرار است طی روزهای آتی شاهد کاهش ترافیک در این مسیر باشیم.

انتهای پیام/