زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد
زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد
زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن و آغاز جشن‌های دهه فجر، در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد.

بخ گزارش شمس، امام جمعه تبریز روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان ماندگار تبریز با بیان اینکه امام راحل بعد از ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن بالاخره در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ وارد میهن شدند، افزود: این روز، روزی بسیار ماندنی برای ایران اسلامی است که هیچ وقت فراموش نمی شود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ال هاشم ایمان و اعتقاد مردم به اسلام، حضور پرشور مردم در صحنه و رهبری حکیمانه امام راحل را سه عامل پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: امام خمینی پس از ورود به کشور تا پیروزی انقلاب، هر چیزی که حکومت وقت گفت، امام برعکس آن عمل کرد تا اینکه انقلاب در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه از آن روز تا کنون دشمنان توطئه های زیادی بر علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند، افزود: چون از این راه نتوانستند انقلاب را سرنگون کنند بعد از ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب، جنگی را به راه انداختند که بازهم اسلام مثل همیشه پیروز و سربلند بیرون آمد.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس مرند به صدا در آمد

امام جمعه مرند روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان در مدرسه خضرای مرند برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با جوانان شروع و توسط آنها حفظ شده است و گام دوم انقلاب اسلامی نیز به جهاد فکری همه جانبه جوانان وابسته است.
حجت الاسلام علی نعمت زاده خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کاملا متفاوت از نهضت ها و انقلابهای دیگر بوده و از جنس انقلاب پیامبران است.
وی افزود: اهداف ما محدود به کشور خود نبوده و هرجا استکبار و ظلم علیه مردم باشد، ما خود را بعنوان پیرو پیامبران و ائمه (ع)، موظف به حضور و انجام وظیفه انسانی می دانیم.
امام جمعه مرند با بیان اینکه در سالهای بعد از انقلاب اسلامی، توصیه امام (ره) و مقام معظم رهبری، بندگی خداوند بوده است گفت: امروز ملت ایران در جایگاه بزرگی قرار گرفته و مسلط بر دشمنان است که امیدواریم انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی علوی و مهدوی و اجرای عدالت در تمام شئون باشد.
وی ضمن اشاره به وجود دستاوردهای بزرگ در کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید برای رسیدن به اهداف خود، بیشتر تلاش کرده و باور کنیم که می توانیم.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: همه باید باهم متحد بوده و مدافع ارزشهای اسلامی و انقلاب باشیم چرا که پیروزی از آن کسانی است که با خداوند بوده و خود را فدای مردم و حقیقت کنند.
زنگ انقلاب اسلامی همچنین با حضور نیک نفس بخشدار مرکزی مرند و سایر مسوولین شهرستان در روستای بنگین نواخته شد.