رکابزن سپاهان اصفهان در مسابقات دوچرخه سواری جوانان کشور اول شد
رکابزن سپاهان اصفهان در مسابقات دوچرخه سواری جوانان کشور اول شد
مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه سواری جوانان باشگاه های کشور با رقابت شرکت کنندگان در رشته تایم تریل به پایان رسید و رکابزن سپاهان اصفهان در این مرحله اول شد.

به گزارش شمس، در روز دوم این مسابقات که در منطقه آزاد ارس برگزار شد کیارش نادری از تیم سپاهان اصفهان با ثبت زمان ۱۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه، ائلمان عابدی از تیم شرکت عمران شهر جدید سهند با ثبت زمان ۱۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه و سپهر خانی از تیم خراسان رضوی با ثبت زمان ۱۳ دقیقه و صفر ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه به ترتیب از خط پایان عبور کردند.

در مسابقات تایم تریل انفرادی، دوچرخه سواران حدفاصل پارک دورنا تا مقابل مجتمع ستارخان ارس را به صورت رفت و برگشت به طول ۱۰ کیلومتر رکاب زدند.

روز گذشته در رشته استقامت این مسابقات ، کیارش نادری رکابزن تیم سپاهان اصفهان، ائلمان عابدی و یاشار معصومی رکابزنان تیم شرکت عمران شهر جدید سهند توانستند به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را از آن خود کنند.

مرحله نخست لیگ جوانان باشگاه های کشور امروز به میزبانی منطقه آزاد ارس به اتمام رسید و تیم های‌ شرکت عمران شهر جدید سهند مقام اول، فولاد مبارکه اصفهان دوم و هیات خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند.

این مسابقات با حضور ۶۰ رکابزن از ۱۲ استان کشور برگزار شد.

انتهای پیام/