روزی ۱۲ ساعت درس می‌خواندم/ حضور در کلاس‌های خصوصی و کنکور را کتمان نمی‌کنم!
روزی ۱۲ ساعت درس می‌خواندم/ حضور در کلاس‌های خصوصی و کنکور را کتمان نمی‌کنم!
رتبه اول کنکور تجربی ۱۴۰۰ گفت: کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سختکوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.

به گزارش شمس، «نیما ابوالحسنی» رتبه یک کنکور تجربی از تبریز درباره موفقیت‌اش در ماراتن علمی ۱۴۰۰ اظهار داشت: مدرسه و معلمان تاثیرات زیادی در کنکور یک دانش‌آموز دارد به طوریکه مدیر و معاون و معلم‌های من مدام پیگیر کنکورم بودند و حتی بیشتر از من استرس داشتند.

وی ادامه داد: من از کلاس‌های خصوصی و کنکور استفاده کردم و هیچ وقت دنبال کتمان این نیستم ولی تاثیر معلم و نحوه تدریس آن‌ها در مدرسه بسیار موثر است.

نفر برتر کنکور تجربی خاطرنشان ساخت: بنده از کلاس دهم استارت کنکور را زدم و از آن روزها تایمی را برای کنکور می‌خواندم به طوریکه ابتدا از ۵ ساعت شروع کردم و در نهایت به ۱۲ ساعت در روز می‌رسید.

وی بیان داشت: تمایل دارم تا در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران درس بخوانم و امیدوارم با عنایت پروردگار یک پزشک حاذق شوم. کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سختکوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.

ابوالحسنی در پایان عنوان کرد: برای کسب یک نتیجه حتما باید خانواده کمک کند و آرامش را ایجاد کنند و من از این بابت از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که چنین فضای پر از آرامش را فراهم آوردند.

انتهای پیام/