روزهای سخت علی در روستای محروم اهر/ ۱۸ سال دیالیز با هزینه‌های سرسام‌آور
روزهای سخت علی در روستای محروم اهر/ ۱۸ سال دیالیز با هزینه‌های سرسام‌آور
خیرین جوان تبریز به پشتوانه‌ی مردم و رسانه‌ها سراغ جوان معلول ۲۲ ساله‌ی اهری رفته تا باری از دوش او بردارند و در این راه به کمک مردم خیر شهر تبریز دارند.

به گزارش خبرنگار شمس، علی جوان ۲۲ ساله‌ایست که از ۴ سالگی‌اش دیالیز می‌شود و در روستای دورافتاده و محروم اهر سکونت دارد.

او هفته‌ای سه‌بار راه طولانی را تا بیمارستان اهر می‌پیماید. به‌وقت اذان از خانه خارج می‌شود تا ساعت ۸ صبح به بیمارستان برسد و ۴ ساعت بستری شود و به منزل برگردد.

کرایه‌ی هر بار رفت و برگشت وی ۲۰۰ هزار تومان می‌شود و هفته‌ای ۶۰۰ هزار تومان پول کرایه می‌دهد. هزینه‌ی درمان و گذران زندگی‌اش سرسام‌آور است.

خانه‌شان حمام ندارد و تا دستشویی روستا نیز باید راه زیادی را علی‌رغم معلولیت در سرمای زمستان بپیماید. می‌گوید بناها برای ساخت حمام و دستشویی حداقل ۲۰ میلیون تومان می‌خواهند.

خیرین جوان تبریز به پشتوانه‌ی مردم و رسانه‌ها سراغ علی رفته تا باری از دوش او بردارند و هزینه‌ی ساخت حمام و دستشویی، درمان و ایاب و ذهاب او را در بلند مدت تامین کنند.

شهروندان می‌توانند کمک‌هایشان را به شماره کارت موسسه خیرین جوان تبریز واریز و در این کار خیر سهیم باشند. گزارش تکمیلی اقدامات انجام یافته برای علی به‌صورت مستند به‌سمع و نظرتان خواهد رسید.

۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۳۷۹۴۱۴

انتهای یپام /