روزانه یک مینی‌بوس گدا از وادی رحمت تبریز جمع می‌کنیم!
روزانه یک مینی‌بوس گدا از وادی رحمت تبریز جمع می‌کنیم!
جلالی از کثرت گدایان در وادی رحمت تبریز خبر داد و گفت: با همکاری موسسه حمایت از مستمندان روزانه یک مینی‌بوس گدا جمع‌آوری می‌شود.

«فرخ جلالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به گزارش منتشر شده در این رسانه با عنوان «گدایی از مردگان در تبریز» اظهار داشت: در گذشته حضور متکدیان در وادی رحمت تبریز محدود بود اما متاسفانه اخیرا به شدت افزایش یافته است و اکثریت این گدایان نیز اهالی سایر شهرستان‌ها هستند.

وی از آغاز همکاری سازمان آرامستان‌ها با هیئت مستمندان تبریز خبر داد و عنوان کرد: دفتر این مجموعه را در وادی رحمت تبریز راه‌اندازی و امکانات‌شان را مهیا کرده‌ایم و حدود ۲۰ روز است که آنان فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند. برخورد با متکدیان مرد به مراتب راحت‌تر است اما خانم‌ها را به این راحتی نمی‌شود گرفت و میان جمعیت زنان خود را پنهان می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خاطرنشان ساخت: ما به تنهایی از پس تکدی‌گری بر نمی‌آییم و نیازمند همکاری سایر نهادها هستیم. البته شهروندان نیز باید همکاری کنند و به این افراد پول ندهند. درآمد این گدایان بیشتر از آن است که فکر می‌کنید.

وی متذکر شد: ما روزانه یک مینی‌بوس گدا از وادی رحمت تبریز جمع می‌کنیم و بعضا هنگام جمع‌آوری‌شان شهروندان بجای تشویق، ممانعت به عمل می‌آورند و فیلم می‌گیرند.

جلالی با تاکید بر اینکه ما در وادی رحمت تبریز ۸ مداح تایید شده داریم که قابل شناسایی‌اند، اذعان کرد: این افرادی که به‌نام قرائت قرآن و آیات از عزاداران پول می‌گیرند یک سطر آیه را نمی‌توانند درست بخوانند و صرفا از این روش و با سوءاستفاده از احساسات عزاداران کسب درآمد می‌کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : میلاد نوروزی