روحانی در سفر به تبریز کدام پروژه‌ها را افتتاح می‌کند؟/خبری از افتتاح قطار میانه_تبریز نیست
روحانی در سفر به تبریز کدام پروژه‌ها را افتتاح می‌کند؟/خبری از افتتاح قطار میانه_تبریز نیست
روحانی فردا برای سفری چند ساعته راهی تبریز خواهد شد تا در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی فرش تبریز حضور داشته باشد.

به گزارش شمس، حسن روحانی فردا سفری چند ساعته به آذربایجان‌شرقی خواهد داشت تا تعدادی از پروژه‌های استان را افتتاح کند. اصلی‌ترین برنامه سفر چند ساعته روحانی به تبریز افتتاح نمایشگاه فرش و تشکیل شورای اداری استان است.

مهمترین پروژه عمرانی که رئیس جمهور در سفر به آذربایجان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد کرد سد حاجیلر در ورزقان است و افتتاح یک پروژه صنعتی در جلفا به صورت ویدیو کنفرانس نیز از جمله دیگر برنامه‌های سفر چند ساعته روحانی به تبریز است.

گفتنی است؛ رئیس مجمع نمایندگان استان در گفت‌وگو با شمس افتتاح قطار میانه تا بستان آباد را از دیگر برنامه‌های روحانی در تبریز نامید اما ظاهرا خبری از افتتاح آن به صورت کامل نیست و افتتاح ظاهری برای ادامه کار قطار میانه تا تبریز خواهد بود.

همچنین رئیس جهاد کشاورزی عنوان کرده در سفر رئیس جمهور تعداد ۱۲۵ پروژه مهم عمرانی و تولیدی در زیر بخشهای آب و خاک ، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دام، طیور، شیلات و گلخانه ای و منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری معادل ۹۳۳ میلیارد تومان از محل منابع عمومی و تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی  با اشتغالزائی حدود ۱۰هزار نفر در استان به طور همزمان  به بهره برداری رسیده یا عملیات اجرائی آنها آغاز می‌شود.