روابط سیاه زنوزی با خطیبی!/ تلاش بی‌نتیجه «نصیرزاده» برای میانجیگیری
روابط سیاه زنوزی با خطیبی!/ تلاش بی‌نتیجه «نصیرزاده» برای میانجیگیری
خطیبی قبل از آنکه زنوزی دست به کار شود، خود از ماشین‌سازی تبریز کنار رفت.

ورزشی شمس: «رسول خطیبی» با پایان نیم فصل اول لیگ برتر و دقیقاً بعد آنکه بهترین سرمربی ایرانی لیگ لقب گرفت در پستی اینستاگرامی از ماشین‌سازی تبریز خداحافظی کرد تا محمدرضا زنوزی در کنار جست‌وجو جهت یافتن سرمربی شایسته‌ای برای تراکتور، به فکر جایگزین خطیبی در ماشین‌ سازی هم باشد.

هرچند هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز بعد از انتشار خبر خداحافظی خطیبی عنوان کرد ” حتی اگر وی به صورت کتبی هم استعفا دهد مورد موافقت هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی قرار نخواهد گرفت” اما امروز اعلام شد مالک باشگاه تراکتور با استعفاء خطیبی موافقت و «نادر دست‌نشان» را موقتاً جایگزین وی کرده است.

صحبت‌های نصیرزاده مبنی بر عملکرد خوب خطیبی در تیم حکایت از رضایت مدیرعامل باشگاه از او و سعی برای اقناع خطیبی جهت ادامه همکاری داشت اما گویا محمدرضا زنوزی حاضر به ادامه همکاری با سرمربی مستعفی ماشین‌سازی تبریز نبود و اگر تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نمی‌گرفت شاید در همان روزهایی که دنیزلی رفت، خطیبی نیز از ماشین‌سازی پیاده می‌شد!

بررسی‌های شمس نشان می‌دهد روابط زنوزی و خطیبی در ماه‌های اخیر تیره شده است و مستند این ادعا فایل صوتی منتسب به مالک باشگاه است که در پاسخ به حاشیه‌سازی یکی از کانال‌های تلگرامی می‌گوید “همه‌چیز زیر سر خطیبی است و اگر ایران برگردم حساب او را می‌رسم!”

انتهای پیام/