رفع مشکلات صنعت حمل و نقل از اولویت‌های دولت است
رفع مشکلات صنعت حمل و نقل از اولویت‌های دولت است
استاندار آذربایجان شرقی از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و حوزه راهداری خبر داد.

به گزارش شمس، عابدین خرم در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه حمل و نقل در تبریز گفت : دولت سیزدهم تلاش می کند با برداشتن موانع موجود بر سر راه حوزه حمل و نقل گره از مشکلات رانندگان بگشاید.

وی با بیان اینکه رانندگان در ابعاد مختلف در چهاردهه گذشته به تکلیف خود عمل کرده اند و اکنون نیز برای توسعه کشور در میدان هستند، افزود: رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل باری و مسافری در هشت سال دفاع مقدس میدان را خالی نکردند و اکنون نیز برای توسعه کشور تلاش می کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عوامل حوزه حمل و نقل از منابع قدرت نظام و خدمات رسانی به مردم کشور هستند، نقش رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: صنعت حمل و نقل در کشور نیازمند افرادی است که همیشه برای توسعه کشور تلاش کنند و تلاشگران عرصه حمل و نقل کشورمان به ویژه رانندگان، این نقش خود را به خوبی ایفا و نمره بسیار قابل‌قبولی دریافت کرده اند.

دولت سیزدهم، دلالان را از چرخه تامین حذف کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هم گفت: دولت سیزدهم در خصوص رصد جریان کالاها و توزیع، یک کار انقلابی کرده است به طوری که با راه اندازی سامانه جامع تجارت از تولید و مصرف کنندگان حمایت می کند و دلالان به صورت هوشمند از چرخه تامین حذف می شوند.

صابر پرنیان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص رفع مشکلات بخش حمل و نقل استان اظهار کرد: با پیگیری‌های مسئولان ارشد استان مشکل ترخیص کشنده‌ها و کامیون‌هایی که در گمرک مانده بودند حل شده است.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی در توزیع محصولات روغن موتور جزو استان های سبز است، گفت: به منظور توزیع مناسب روغن موتور سعی کرده ایم این محصولات را به صورت مستقیم از پالایشگاه تبریز به دست رانندگان برسانیم تا مشکلی در این بخش ایجاد نشود.

پرنیان تاکید کرد: اگر تا پایان امسال ۱۰۰ درصد کالاهای تولیدی در این بخش در سامانه جامع تجارت ثبت نشود این محصولات به عنوان کالای قاچاق شناخته می شوند.

انتهای پیام/