رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی کاهش یافته است/ تامین برق از طریق انرژی‌‌‌های خورشیدی در استان
رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی در آذربایجان‌شرقی کاهش یافته است/ تامین برق از طریق انرژی‌‌‌های خورشیدی در استان
عابدین خرم گفت: احساس می کنم رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان کاهش یافته برای حل این موضوع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام شود تا اقدامات لازم برای احصا آن انجام گیرد.

به گزارش شمس؛ عابدین خرّم روز شنبه در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی با وی اظهار داشت: خود را موظف به پیگیری و حل مشکلات اساسی صنایع در استان می‌دانیم و در صورت نیاز از طریق وزارت‌‌‌های مربوطه پیگیر مسایل خواهم بود.

وی از هیات مدیره انجمن مدیران صنایع خواست تا فهرست و جزییات احصا شده موانع و مشکلات موجود صنایع استان را ارایه دهند تا اقدامات لازم و عملیاتی برای رفع این موانع انجام شود.

خرّم تاکید کرد: به تمامی‌مدیران دستگاه‌‌‌های دولتی اعلام کرده ایم تا رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان اولویت کاری آنان باشد و در راستای رفع موانع و تسهیل گری با بخش خصوصی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌‌‌های اساسی آب، برق و گاز برای استان بسیار مهم و پراهمیت است، گفت: در این راستا پیگیر تامین برق چند شهرک صنعتی بزرگ استان از طریق انرژی‌‌‌های تجدید پذیر و خورشیدی هستیم که در این خصوص با یک سرمایه گذار مذاکراتی انجام شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی خصوصی در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: احساس می‌کنم رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان کاهش یافته برای حل این موضوع موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام شود تا اقدامات لازم برای احصا آن انجام گیرد.

خرّم با تاکید بر رفع موانع و حل مشکلات صنایع استان، گفت: تمام تمرکز دولت سیزدهم در حوزه برنامه و بودجه رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه خانوارها و پایین آوردن بیکاری و افزایش اشتغال است.

انتهای پیام /