رسیدگی به ۱۹۳ درخواست در میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان
رسیدگی به ۱۹۳ درخواست در میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان
میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان، پاسخگوی ۱۹۳ درخواست مردمی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی بود.

به گزارش شمس، میز ارتباطات مردمی صنعت نفت استان با حضورآقای مرتضی رضیئی، مدیر کل بازرسی و نماینده تام الاختیار وزیر نفت و مدیران صنعت نفت استان با استقرار در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، طی روزهای چهارشنبه ۱۱ و پنج شنبه ۱۲ خرداد، پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان بود.

در همین رابطه نادر کمالی، سرپرست شرکت گاز استان، بیان کرد: براساس شیوه نامه ابلاغی، اطلاع رسانی برنامه استقرار میز ارتباطات مردمی مربوط به سفر ریاست جمهوری، قبل از موعد برگزاری، از طرق مختلف از جمله نصب بنر، فضای مجازی، پورتال سازمانی و رسانه های ارتباط جمعی استان به صورت گسترده انجام شده و طی تاریخ های ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه، مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه صنعت نفت استان متشکل از شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، شرکت پالایش نفت تبریز، امور خطوط لوله نفت و مخابرات ناحیه تبریز و بهداشت و درمان صنعت نفت شمال غرب با حضور و نظارت نماینده تام الاختیار وزیر نفت در محل شرکت گاز استان، پاسخگوی درخواست های مردمی بودند.

وی ادامه داد: طی این دو روز برپایی میز ارتباطات، تعداد ۱۹۳ درخواست ثبت سیستمی شده که از این تعداد ۱۷۵ مورد مربوط به حوزه مسؤولیت شرکت گاز استان و مابقی در حوزه مسؤولیت سایر شرکت های تابعه وزارت نفت در استان بود که پاسخ بیش از ۹۴ درصد از درخواست ها در همان روز ارائه گردیده و درصد باقی مانده نیز در اسرع وقت مورد رسیدگی و پاسخگویی قرار خواهد گرفت.

کمالی تصریح کرد: تمامی درخواست های واصله مراجعان ثبت سیستمی شده و با ارائه کد رهگیری، متقاضیان در جریان روند مراحل بررسی و پاسخگویی به درخواست شان قرار گرفتند و همچنین به موازات دریافت درخواست های مراجعان سامانه سامد نیز با شماره تلفن ۱۱۱ در مدت زمان اعلامی، آماده دریافت مستقیم درخواست های غیرحضوری مردم بود.

سرپرست شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: مجموعه تلاش های کارکنان شرکت گاز استان ارائه خدمات صادقانه و مطلوب به مردم شریف استان بوده و هرگونه پیشنهاد یا انتقاد سازنده ایشان، در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی این شرکت موثر خواهد بود.

انتهای پیام /