رتبه اول شهرداری منطقه ۱ در مدیریت هزینه‌های شهرداری و تحقق عمرانی
رتبه اول شهرداری منطقه ۱ در مدیریت هزینه‌های شهرداری و تحقق عمرانی
شهردار منطقه ۱ از کسب رتبه اول این منطقه در مدیریت هزینه های شهرداری و تحقق عمرانی در ارزیابی عملکرد مناطق دهگانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی عملکرد فعالیت های مناطق دهگانه شهرداری تبریز که به منظور افزایش بهره وری سازمانی و اجرای به موقع و مطلوب پروژه های عمرانی و ارتقای کیفی خدمات رسانی صورت پذیرفت منطقه ۱ توانست رتبه برتر این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با همت و تلاش همکاران معاونت های مالی اقتصادی، خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی و مدیران، کارکنان و کارگران خدوم این منطقه در پیشبرد اهداف حوزه های مختلف سازمانی و نیز سرعت‌بخشی به امور محوله موفق به کسب رتبه اول این ارزیابی در بین مناطق دهگانه شده ایم.

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: با توجه به قرارگیری شهرداری منطقه ۱ در یکی از نقاط حساس و پرتردد شهر و وجود مناطق کم‌برخوردار در سطح این منطقه، اقدامات خدماتی و عمرانی بی وقفه، شبانه روزی و با سرعت انجام و در برخی از پروژه‌ها معین مالی بوده ایم و این امور بی شک در جهت کسب رضایتمندی شهروندان شهر و منطقه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در این رتبه‌بندی شهرداری منطقه ۱ با بالاترین امتیاز در بین مناطق در خصوص مدیریت هزینه های شهرداری و تحقق عمرانی توانست رتبه اول را کسب کند.

انتهای پیام /