راه‌اندازی قرارگاه امام علی(ع) برای حفظ امنیت انتخابات
راه‌اندازی قرارگاه امام علی(ع) برای حفظ امنیت انتخابات
سردار عبدی گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

به گزارش شمس، سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: پلیس استان آذربایجان شرقی با آمادگی و هوشیاری کامل مسئولیت حفاظت و امنیت از۳هزار و۵۳ صندوق اخذ آراء را برعهده داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت کلیه حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی در سطح استان اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است، افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در فرماندهی انتظامی استان تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب ،شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود تا این مأموریت بسیار مهم به نحو احسن و کامل به سرانجام برسد.

سردار عبدی تصریح کرد:نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تامین امنیت در قبل، حین و بعد ار انتخابات را پیش بینی کرده است، افزود: این امنیت چه در حوزه‌های رای گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تامین امنیت صندوق های اخذ آراء را اولویت اصلی نیروی انتظامی عنوان و تمام شهروندان را برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

انتهای پیام/