رئیس‌ جمهور ‌لیست مفاسد را اعلام کند
رئیس‌ جمهور ‌لیست مفاسد را اعلام کند
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات مجلس ‌گفت: قوه قضائیه مرجع رسیدگی به مفاسد است و مجلس نیز از برخورد با دانه درشت‌ها حمایت کامل می‌کند، رئیس جمهور باید بداند که دیگر زمان حرف زدن با ایما و اشاره و کنایه گذشته است.

به گزارش شمس، در واکنش به سخنان رئیس جمهور در استان یزد، با اشاره به اینکه رییس جمهور می‌گوید من فسادها را مورد به مورد و به مناسبت در استان‌های مختلف بیان می‌کنم اظهار داشت: بنده از رییس جمهور می‌خواهم نه در هفته‌های آینده بلکه از همین فردا لیست مفاسدی را که مورد نظر دارد با یک نامه رسمی به قوه قضاییه تقدیم کند و مردم را نیز از آنها مطلع کند.

وی گفت: قوه قضاییه مرجع رسیدگی به مفاسد است و مجلس نیز از برخورد با دانه درشت‌ها حمایت کامل می‌کند، رئیس جمهور باید بداند که دیگر زمان حرف زدن با ایما و اشاره و کنایه گذشته است.

اعزازی با اشاره به درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش به امضای نمایندگان مجلس رسیده است و ظرف دو یا سه روز آینده تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد.

وی عمده ترین مورد استیضاح را مسئله رتبه بندی معلمان عنوان کرد و گفت: بنده به وزیر آموزش و پرورش نیز گفته ام که از مصاحبه و رسانه ای کردن موقت مسئله رتبه بندی معلمان نتیجه ای حاصل نخواهد شد و ما در عمل خواهان اجرایی شدن این موضوع هستیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: درخواست ما این است که دولت توجه ویژه ای در این مورد داشته باشد و بنده پیگیری‌های لازم را تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد.

  • منبع خبر : تسنیم