ذوب‌آهن به‌دنبال نخستین پیروزی/ بازگشت شجاعی به آبادان با تراکتور
ذوب‌آهن به‌دنبال نخستین پیروزی/ بازگشت شجاعی به آبادان با تراکتور
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با ۳ دیدار ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش شمس، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (پنج‌شنبه) با ۳ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار هفته تراکتور به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود و ذوب‌آهن انتهای جدولی میزبان گل‌گهر صدرنشین است.

ماشین سازی تبریز – نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۵، ورزشگاه بنیان دیزل

غول‌کش این فصل لیگ برتر در حالی میهمان ماشین‌سازی قعرنشین است که شاگردان مجتبی حسینی در ۷ هفته گذشته ۹ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده نهم قرار دارند. آن‌ها در این فصل سپاهان و فولاد را شکست داده‌اند واز تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور امتیاز گرفته‌اند. ساسان حسینی با دو گل زده، بهترین بازیکن این تیم است و پیروزی می‌تواند خوزستانی‌ها را تا رده پنجم بالا بیاورد. در سوی دیگر ماشین‌سازان که در این فصل هنوز رنگ برد را ندیده‌اند، با ۲ امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر قرار دارند و این دیدار خانگی فرصتی مناسب برای فرار از قعر جدول توسط تیم تبریزی است. بعد از استعفای بیاتلو، هنوز تکلیف نیمکت تیم تبریزی مشخص نشده است و اخباری مسوولیت فنی این تیم را برعهده دارد.

ذوب‌آهن – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه فولادشهر

وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی کاملا متفاوت است. شاگردان رحمان رضایی با وجود یک بازی کم‌تر نسبت به حریف خود، هنوز نتوانسته‌اند طعم پیروزی را در لیگ بیستم بچشند. آن‌ها که هفته گذشته موفق شدند استقلال را متوقف کنند، حالا فرصت مناسبی دارند تا با برتری برابر گل‌گهر به لیگ بیستم برگردند. البته شاگردان رضایی برای تحقق این امر کار سختی دارند زیرا حریف آن‌ها با ۱۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و مربی چون امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود دارد. ستاره بی‌چون و چرای این فصل یعنی گادوین منشا هم در نوک خط حمله تیم سیرجانی بازی می‌کند و در ۷ بازی قبلی برای گل‌گهر توانسته ۹ گل به ثمر برساند.

صنعت نفت آبادان – تراکتور، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه تختی آبادان

حساس‌ترین دیدار فردا بین تیم‌های رده چهارم و پنجم جدول برگزار می‌شود. مسعود شجاعی که از زمان انتخابش به عنوان سرمربی موقت تراکتور، توانسته ۶ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را برای تیمش به دست بیاورد، برابر تیم شهر خود یعنی صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد. تراکتوری‌ها با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم هستند و در صورت توقف گل‌گهر و پیروزی آن‌ها در آبادان، می‌توانند صدرنشین جدول رده‌بندی شوند. در سمت دیگر میدان، سیروس پورموسوی برخلاف انتظارها، نتایج خوبی را با برزیلی‌های آبادان گرفته است و این تیم توانسته با ۱۱ امتیاز در رده پنجم قرار بگیرد. این بازی خانگی می‌تواند صنعت نفت آبادان را تبدیل به تهدیدی برای صدرنشینان جدول رده‌بندی کند.

  • منبع خبر : ایسنا