دیدار فولاد – تراکتور، تقابل مربیان تازه‌نفس
دیدار فولاد – تراکتور، تقابل مربیان تازه‌نفس
تیم فوتبال تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز رو در روی فولاد صف آرایی می‌کند.

ورزشی شمس: تیم فوتبال تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ مهمان تیم فوتبال فولاد خوزستان است.

تیم فوتبال تراکتور در شش هفته اخیر با دو پیروزی، یک تساوی، سه شکست و هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. تراکتور پس از استعفای فیروز کریمی به سولدو سپرده شد و تغییر سرمربی داشت و این مربی در دو بازی اخیر خود یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده است که تا اینجای کار نتیجه خوبی است.

پیمان بابایی یکی از مهاجمان تأثیرگذار تراکتور به علت مصدومیت در ترکیب این تیم حضور ندارد.

زونیمیر سولدو در خصوص بازی با فولاد اظهار داشت: فولاد تیم خوب و منسجمی است. این تیم تمام نقاط زمین را پوشش می‌دهد و عملکرد بسیار خوبی در فاز تهاجمی دارد.

وی ادامه داد: فولاد فشار زیادی روی دروازه حریف به وجود می‌آورد و بازیکنان باکیفیتی در تمامی پست‌ها دارد.

سولدو تأکید کرد: فولاد چند بازیکن خارجی و با تجربه دارد و اعضای این تیم، مدت زیادی است که کنار هم بازی می‌کنند و بازی سختی پیش‌رو داریم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با سه پیروزی، یک تساوی، دو شکست و ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. فولاد خوزستان قرار بود کار خود را برای فصل ۱۴۰۰_۱۴۰۱ با سرمربیگری عبدالله ویسی شروع کند که تا هفته چهارم هم تیم تحت هدایت این سرمربی بود ولی از هفته پنجم سرمربیگری فولاد به جواد نکونام سپرده شد و این مربی نیز چند بازیکن جدید از جمله حمید بوحمدان را به تیم اضافه کرد.

نکونام در دو بازی که روی نیمکت فولاد بوده است، دو پیروزی برای این تیم به دست آورده است.

باید منتظر ماند و دید که بازی امروز دو تیم چه فرجامی‌خواهد داشت و آیا تراکتورِ سولدو موفق به کشیدن ترمز فولادِ نکونام می‌شود و مهمتر از آن قادر به شکستن طلسم سه ساله خود در اهواز خواهد بود یا خیر؟

لازم به ذکر است؛ تراکتور و فولاد سال گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که بازی رفت با تساوی بدون گل پایان یافت و بازی برگشت این دو تیم با تساوی یک بر یک تمام شد. ‌

انتهای پیام /