دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند
دکه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر ساماندهی می‌شوند
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌ها طبق برنامه و زمانبندی مشخص انجام می‌گیرد و در گام نخست نسبت به رفع سد معبر و نازیبایی‌های بصری اقدام می‌شود.

به گزارش شمس، مهدی کیانی در بازدید تعدادی از دکه های گلفروشی و کیوسک های مطبوعاتی و تنقلاتی سطح تبریز اظهار کرد: بازدید و نظارت مستمر بر عملکرد بهره برداران برای جلوگیری از بی نظمی و ساماندهی وضعیت ظاهری نامناسب فعلی کیوسک‌ها ضروری است.

کیانی بهسازی و بازسازی کیوسک‌ها و دکه‌ها را دومین گام این اقدام عنوان کرد و افزود: هرگونه سدمعبر و فعالیت مضاعف در کنار کیوسک‌ها غیر قابل قبول بوده و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی وضعیت و عملکرد برخی از آنها را نامطلوب و غیرمتعارف عنوان کرد و افزود: بعضی از کیوسک‌های مطبوعاتی و تنقلاتی سطح شهر بدون در نظر گرفتن رسالت اصلی خود عملکرد غیر مجاز دارند که این امر عامل دور شدن این سازمان از رسالت اصلی خود یعنی خدمات رسانی به شهروندان شده است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز ضمن تاکید بر فعالیت کمیته ارزیابی و نظارت مستمر با هدف رفع سد معبر، حفظ زیبایی منظر شهری، توجه جدی به نوع فعالیت بهره برداران و وضعیت ظاهری کیوسک‌ها و دکه‌ها را در دستور کار معاونت های ساماندهی و اجرایی و بهره برداری قرار داد .