دو هزار و ۶۶۰ کارخانه در حال ساخت در استان /تحولی بزرگ در حوزه صنعت برای تکمیل زنجیره تولید
دو هزار و ۶۶۰ کارخانه در حال ساخت در استان /تحولی بزرگ در حوزه صنعت برای تکمیل زنجیره تولید
صابر پرنیان در بازدید از شرکت کلرپارس با اشاره به بهبود فرایند تولید در این مجموعه صنعتی افزود: امیدواریم فرایند توسعه، بهبود کیفیت و بهره وری در این مجموعه به صورت روزافزون تداوم داشته باشد.

به گزارش شمس، وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین در جامعه اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر در بسیاری از حوزه ها به تولید داخلی دست یافته ایم که در این زمینه تمام رویدادهای مثبت باید از طریق رسانه ها برای جامعه تبیین شود تا مردم در جریان رویدادهای صنعتی قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به ظرفیت های بالای اقتصادی استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: فرایند تولید به شدت مثبت است به طوری که در حال حاضر ۹۰ درصد مراجعه کنندگان به سازمان صمت برای توسعه، افزایش محصول و سرمایه گذاری جدید است.

پرنیان با بیان این که دو هزار و ۶۶۰ کارخانه در حال ساخت در استان وجود دارد، اضافه کرد: بسیاری از شرکت های دانش بنیان در تبریز که در زمینه تولید محصولات ویژه فعالیت می کنند برای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار درخواست اخذ زمین کرده اند.

وی افزود: البته مشکلاتی نیز در بخش صنعت وجود دارد که عمدتا ریشه در مسایل داخلی مانند تعدد بخشنامه ها و نگاه های جزیره ای دارد همچنین در این بخش اعمال تحریم ها نیز بی تاثیر نبوده است ولی با این وجود فرایند تولید به شدت در حال توسعه است.

انتهای پیام/