دوچرخه‌سواران تبریزی به افتخار سالروز بازگشت آزادگان رکاب می‌زنند
دوچرخه‌سواران تبریزی به افتخار سالروز بازگشت آزادگان رکاب می‌زنند
همایش دوچرخه‌سواری شهروندی، همزمان با سی و دومین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن با حضور شهروندان و ورزشکاران تبریزی برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، امیر نصیربیگی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: همایش دوچرخه‌سواری همگانی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بازگشت نخستین گروه از آزادگان در مسیر خیابان شهید باکری و جاده منتهی به پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، سازمان بسیج شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و هیات دوچرخه‌سواری برنامه ریزی شده و روز جمعه بیست و هشتم مرداد با حضور اقشار مختلف شهروندان از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

نصیربیگی با اشاره به استقبال گروه‌های مخاطب از برنامه‌های همگانی مناسبتی، افزود: این همایش دوچرخه‌سواری همزمان با خجسته سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با طی مسیر و انجام قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان و اهدای جوایز همراه خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، بازگشت غرورآفرین و سرافرازانه آزادگان عزیز را پس از ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رزمندگان اسلام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و این روز بزرگ و سراسر حماسه را فرصتی بی‌بدیل برای مرور رشادت‌های رزمندگان که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند، برشمرد و تصریح کرد: برای تکریم مناسبت‌هایی که در جان یک ملت ریشه دارند، از هیچ تلاشی دست نخواهیم شست.

این همایش روز جمعه ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و لازم است علاقمندان برای ثبت نام یک ساعت قبل از شروع، در محل آغاز همایش حضور یافته و روند نام‌نویسی و دریافت شماره را انجام دهند.

مسیر منتهی به مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی خواهد بود و در انتها با حضور مقامات شهر و دست‌اندرکاران برگزاری به افرادی که از خط پایان عبور کرده‌اند، به قید قرعه‌کشی جوایزی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام /